a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

ΚΟΡΡΕΣ Cherry Lip Gloss - REVIEW

Σήμερα είμαι πολύ απογοητευμένη με το προιόν που θα σας παρουσιάσω. Είναι τα ΚΟΡΡΕΣ Cherry lip-gloss. 
Πρόκειται για lip-gloss εμπλουτισμένα με έλαιο κερασιού, ενώ περιέχουν και βιταμίνες Ε και C που παρέχουν αντιοξειδωτική δράση. Υπόσχονται έντονη λάμψη και ενυδάτωση και η αλήθεια είναι ότι αυτό κάνουν. Τότε θα μου πείτε γιατί δυσαρεστήθηκες; 
Καταρχήν η συσκευασία είναι ΑΘΛΙΑ!! Στις τρεις από τις έξι συσκευασίες που έχω, ξεχειλίζει προιόν από το καπάκι και γίνονται όλα χάλια!! Πρέπει να τα έχω τοποθετημένα όρθια στο μπάνιο μου για να μην αδειάσουν και γίνει ο κακός χαμός. Δεν το συζητώ για να το βάλω σε τσάντα...Απελπισία!! Επίσης δίνει το ίδιο αποτέλεσμα που θα μου δώσει και ένα απλό lip balm, που θα αγοράσω για 2-3 ευρώ και όχι 10 ευρώ που κοστίζουν τα συγκεκριμένα. Θα μου πείτε είναι προιόν φαρμακείου. Ε λοιπόν εγώ δεν συγκινούμαι ιδιαίτερα με ένα lip gloss φαρμακείου, γιατί θεωρώ πως δεν μου προσφέρει τίποτα παραπάνω από ένα προιόν ευρείας κατανάλωσης. Οπωσδήποτε δεν περιέχει parabens, αλλά αυτό το συναντάμε όλο και πιο συχνά πλέον στα είδη μακιγιάζ πολλών εταιρειών.
Τέλος, ξεχειλίζει από τα χείλη κατευθείαν με το που θα το βάλω...δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω...απλώνεται παντού!! Στη φωτογραφία παρακάτω, το άφησα επίτηδες στο χέρι μου για 5 λεπτάκια πριν την τραβήξω, για να το δείτε, αν και δεν φαίνεται πολύ καλά. Θα το παρατηρήσετε στις δυο πρώτες αποχρώσεις πως έχει εισχωρήσει στις γραμμές του χεριού μου και αυτό γιατί οι άλλες περιέχουν shimmer και έτσι είναι λίγο πιο σταθερές.
Οι αποχρώσεις με τη σειρά που φαίνονται στη φωτογραφία είναι 52 RED, 45 CORAL, 44 ORANGE, 33 NUDE, 37 GOLDEN BROWN και 32 BEIGE PINK. Δείτε πόσο χάλια απόδοση έχουν. Τα βλέπεις στις συσκευασίες και τα λιγουρεύεσαι και έρχεται η πλήρης απογοήτευση μόλις τα δοκιμάσεις. Το 33 και το 37 πάντως, είναι λίγο καλύτερα από τα υπόλοιπα.
Βέβαια δεν μπορώ να πω, έχουν και ένα θετικό...υπέροχο άρωμα κερασιού!! Αλλά τι να το κάνεις; Δεν πρόκειται να τα ξαναπάρω και ούτε τα συστήνω.
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου