a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

HONDOS CENTER HAUL - ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ!!

Κορίτσια μου από σήμερα και μέχρι την Κυριακή 20 Ιουλίου ''παίζει'' μια απίστευτη προσφορά στα HONDOS CENTER. Όλα τα προιόντα DOVE έχουν -50% έκπτωση, ακόμα και αυτά που είναι 1+1 δώρο!! Όπως καταλαβαίνετε πήρα τα πάντα!! Βρήκα και κάποιες άλλες δελεαστικές προσφορές και εννοείται δεν αντιστάθηκα... Πάμε να σας τα δείξω. 
Δεν γινόταν να μην ξεκινήσω τις αγορές μου με το υπέροχο DOVE Purely Pampering Nourishing Shower Gel με Shea Butter & Warm Vanilla. Έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές τα υπέροχα αφρόλουτρα της DOVE και πάντα ενθουσιάζομαι με το άρωμα τους και την ενυδάτωση που προσφέρουν. Όσες δεν τα έχετε δοκιμάσει τώρα είναι η ευκαιρία.
(Τιμή : Ήταν 1+1 δώρο και με -50% κόστισε 3,20 ευρώ)
Πήρα το DOVE Nourishing Oil Care Σαμπουάν με Argan Oil για ξηρά, άγρια και φριζαρισμένα μαλλιά. Δεν έχω ξαναγοράσει σαμπουάν DOVE, αλλά κάποια στιγμή είχα δοκιμάσει ένα δειγματάκι και μου άρεσε πολύ. Επέλεξα αυτό με το argan oil γιατί τα οφέλη του για τα μαλλιά είναι πολλά και θαυματουργά.
(Τιμή : Ήταν 1+1 δώρο και με -50% κόστισε 2,15 ευρώ)
Είπα να δοκιμάσω και την κρέμα μαλλιών της ίδιας σειράς και έτσι πήρα δυο DOVE Nourishing Oil Care Conditioner με Argan Oil για ξηρά, άγρια και φριζαρισμένα μαλλιά. Με δελέασε η τιμή τους και ελπίζω να αξίζουν τον κόπο.
(Τιμή : Με -50% κόστισαν 1,40 ευρώ το καθένα)
Και για να ολοκληρωθεί το σετάκι πήρα τη DOVE Colour Repair Regenerating Mask γιατί απλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ!! Υπόσχεται βαθιά αναδόμηση και λάμψη, για να δούμε... Πάντως μυρίζει υπέροχα. (Τιμή : Με -50% κόστισε 2,85 ευρώ)
Ούτε ένα, ούτε δυο... αλλά τρία διαφορετικά roll-on αποσμητικά επέλεξα, γιατί απλά δεν ήξερα ποιο να διαλέξω. Άλλωστε δεν θα πάνε χαμένα. Η πρώτη μου επιλογή ήταν το DOVE Beauty Finish 48h. Εννοείται πως πήρα και ένα ''αόρατο'' για να μην αφήνει αντιαισθητικά σημάδια στα μαύρα ρούχα, το DOVE Invisible Dry 48h. Το οποίο είναι δοκιμασμένο να μην αφήνει λεκέδες σε 100 διαφορετικά χρώματα!! Και φυσικά δεν μπορούσα να αφήσω το DOVE Original 48h, με το κλασικό υπέροχο άρωμα του.
(Τιμή : Ήταν 1+1 δώρο και η κάθε συσκευασία με -50% κόστισε 1,95 ευρώ)
Αυτά με τη DOVE και περνάμε στη NIVEA. 
Πήρα ένα αντηλιακό με SPF6 για έντονο μαύρισμα και μεταξένια επιδερμίδα. Θα το κρατήσω για λίγο αργότερα (αν και ήδη έχω γίνει αραπίνα!!) γιατί τώρα χρησιμοποιώ ακόμα SPF30 τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες και SPF10 το απογευματάκι.
(Τιμή : Είχε sticker -3 ευρώ και επιπλέον -40% οπότε κόστισε 4,20 ευρώ)
Βρήκα σε προσφορά το NIVEA MEN Cool Kick Gel Ξυρίσματος και σκέφτηκα να το πάρω, μιας και έχω ξαναχρησιμοποιήσει αντρικό αφρό, για να ξυρίζω τα πόδια μου και ήταν τέλειος. (Τιμή : Ήταν 1+1 δώρο και κόστισε 4,30 ευρώ)
Και για το τέλος είχε προσφορά στα WELLAFLEX και πήρα το αγαπημένο μου Curls & Waves Fresh-up Spray που το χρησιμοποιώ καθημερινά στα μαλλιά μου και σας έχω μιλήσει αρκετές φορές γι' αυτό. (Τιμή : Ήταν 1+1 δώρο και κόστισε 5,50 ευρώ)
Αυτά ήταν όλα, όσες ενδιαφέρεστε τρέξτε να προλάβετε γιατί γίνετε χαμός!! Στο κατάστημα της δικής μου πόλης γινόταν πανικός σήμερα το πρωί, σχεδόν εξαφανίστηκαν τα πάντα από τα ράφια με τα DOVE.
Φιλάκια και καλές βουτιές!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου