a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

COLLECTIVE HAUL

Επανήλθα με ένα collective haul.
Ας ξεκινήσουμε με δυο πραγματάκια που πήρα από το Carrefour Μαρινόπουλος.
Είχε -40% στα προιόντα περιποίησης και πήρα έναν αφρό WELLAFLEX CURLS & WAVES για δυνατό κράτημα και ελαστικότητα στις μπούκλες. Χρησιμοποιώ το gel-spray της ίδιας σειράς και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. (Τιμή : 5 ευρώ και το πήρα 3 ευρώ)
Πήρα μια κρέμα σώματος, για όλους τους τύπους δέρματος, με αμυγδαλέλαιο και βιταμίνη Ε. Είναι προιόν Carrefour και είναι δερματολογικά ελεγμένη, οπότε πήρα να τη δοκιμάσω γιατί μυρίζει υπέροχα, σαν καθαριότητα. Επίσης έχει και αντλία που προσωπικά με βολεύει πάρα πολύ. (Τιμή : 2,10 ευρώ και την πήρα 1,30 ευρώ)
Δεν θα μπορούσα να παραλείψω και τα Hondos Center όπου είχε 1+1 δώρο σε ένα από τα αγαπημένα μου scrub σώματος, το INTERMED Luxurious Natural Exfoliating Body Scrub Icing Sugar. Έχει υπέροχο άρωμα και ψιλούς κόκκους, αλλά κάνει πολύ ωραία δουλίτσα. (Τιμή : 5,20 ευρώ)
Την ίδια προσφορά είχε και στα σαμπουάν HERBAL ESSENCES. Οπότε πήρα την Αποπλάνηση στα Ίσια με εκχυλίσματα από ροζ κρίνο και Ασιατικό μετάξι, που απευθύνεται στα ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά. Το έχω ξαναπάρει και ενυδατώνει πραγματικά τα ξηρά μαλλιά μου και το άρωμα του διαρκεί. (Τιμή : 4 ευρώ)
Το ELLE Μαίου είχε δώρο το KERASTASE ELIXIR ULTIME Oleo Complexe, σε ικανοποιητική ποσότητα μάλιστα, η συσκευασία περιέχει 50ml. Δεν ξετρελάθηκα με το άρωμα του, αλλά ελπίζω να κάνει τόσο καλή δουλειά όσο υπόσχεται. Θα επανέλθω σίγουρα με review. (Τιμή περιοδικού : 6,50 ευρώ)
Έκανα και κάποιες αγορές μέσω internet, μια εκ των οποίων ήταν από το LOOK FANTASTIC. Παρήγγειλα για μια ακόμη φορά το KERASTASE Ciment Thermique, για το οποίο σας έχω ξαναμιλήσει εδώ. Πρόκειται για ένα leave in κρεμώδες προιόν επανόρθωσης και θερμοπροστασίας. Είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα περιποίησης μαλλιών και θα συνεχίσω να το αγοράζω και ας είναι λίγο τσιμπημένο στην τιμή, γιατί κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά. (Τιμή : 15-18 ευρώ αναλόγως την προσφορά που θα πετύχετε)
Και τέλος έκανα μια παραγγελία από I HERB για μια φίλη και δεν παρέλειψα να πάρω και εγώ το κατιτίς μου. Από την κατηγορία trials επέλεξα να πάρω τις Moisturizing Socks με Shea Butter & Aloe Vera Extract. Περιέχει ένα ζευγάρι με καλτσάκια μιας χρήσεως που προσφέρουν ενυδάτωση και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα. (Τιμή : 0,50 ευρώ)
Επίσης από την ίδια κατηγορία πήρα μια συσκευασία με δυο μάσκες για το πρόσωπο τη Natural Herb & Pomegranate και την Collagen Essence Mask. Είναι υφασμάτινες μάσκες για καθαρισμό, ενυδάτωση και σύσφιξη. (Τιμή : 0,50 ευρώ)
Αυτά τα λίγα για την ώρα. Φιλάκια πολλά!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου