a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

EMPTIES #2

Κάνω come back ( :P ) με άλλο ένα post empties...
Θα ξεκινήσω με ένα σαμπουάν από την TIMOTEI, το Nutrition Intense με έλαιο avocado και έλαιο macadamia για ξηρά μαλλιά. Το μόνο καλό σε αυτό το σαμπουάν είναι ότι δεν περιέχει parabens. Κατά τα άλλα...χάλια!! Ούτε καν καθάριζε τα μαλλιά μου, έπρεπε να λουστώ 4 φορές για να τα αισθανθώ καθαρά. (Τιμή : 3,90 ευρώ)
Για το αφρόλουτρο NIVEA Happy Time σας μίλησα και στα αγαπημένα Μαρτίου. Πρόκειται για ένα υπέροχο αφρόλουτρο, τόσο ενυδατικό που δεν χρειάζεται να βάλεις καν ενυδατική κρέμα μετά το μπάνιο. Ακόμα και αν έχεις πολύ ξηρή επιδερμίδα όπως εγώ. Όσο για το άρωμα του από πορτοκάλι είναι τόσο αναζωογονητικό, σου ξυπνάει τις αισθήσεις. Τα είχα πάρει από Hondos Center 1+1 και τα τελείωσα και τα δυο. (Τιμή : 2,80 ευρώ)
Άλλο ένα προιόν της ίδιας εταιρείας είναι το Stress Protect Anti-Perspirant 48hours, αποτελεσματικό ακόμα και σε καταστάσεις άγχους. Γενικά μου αρέσουν τα αποσμητικά της NIVEA και τα αγοράζω εδώ και χρόνια. Το συγκεκριμένο είναι η τρίτη φορά που το παίρνω και αυτή την περίοδο το προτιμώ από τα άλλα της σειράς. Εννοείται πως δεν κρατάει 48 ώρες (δεν το δοκίμασα για τόσο άλλωστε) αλλά ένα οχταωράκι τη δουλειά του την κάνει. Έχει λίγο έντονο άρωμα αλλά δεν διαρκεί πολύ, οπότε δεν με χαλάει ιδιαίτερα.
(Τιμή : 3,90 ευρώ)
Πήρα το Cosmopolitan Απριλίου και είχε δώρο σε travel size, ένα σαμπουάν και μια μαλακτική από τη σειρά OLIVIA PAPOUTSANIS. Δοκίμασα τη μαλακτική και έχω να πω μόνο μια λέξη : ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα χειρότερο στη ζωή μου. Πραγματικά δεν ξέρω τι σκεφτόντουσαν όταν δημιουργούσαν αυτό το πράγμα. Η συσκευασία περιείχε 60 ml και το χρησιμοποίησα όλο (!!) για μια φορά και πάλι τίποτα δεν έκανε, ήταν σαν να χρησιμοποιούσα σκέτο νερό. Δεν έχω λόγια να την περιγράψω, πραγματικά πρέπει να τη δοκιμάσετε για να καταλάβετε πόσο άθλια είναι. Συγχίζομαι κυρίως γιατί ξέρω πως τα OLIVIA είναι ακριβά προιόντα. (Τιμή : 7,10 ευρώ)
Δοκίμασα όμως σε δείγμα μια μαλακτική που άλλαξε την εικόνα που είχα για τη REDKEN σαν εταιρεία. Πρόκειται για το All Soft Conditioner με έλαιο avocado για ξηρά, εύθραυστα μαλλιά. Απλά ΤΕΛΕΙΟ!! Είναι αρκετά πηχτή για μαλακτική και μπορώ να πω πως ούτε μάσκα να ήταν τέτοια ενυδάτωση. Γι' αυτό και σκέφτομαι να την αγοράσω τη μάσκα της σειράς.
Μια μάσκα προσώπου που χρησιμοποιώ συχνά είναι η VENTUS Soothing Hydrahug Re 3. Είναι ενυδατική - καταπραυντική μάσκα με ανανά και παπάγια για όλους τους τύπους δέρματος. Καθαρίζει πολύ ωραία το πρόσωπο και το αφήνει απαλό σαν πωπουδάκι μωρού. Τις βρίσκω συνήθως 1+1 στα Hondos Center. (Τιμή : 2 ευρώ)
Το επόμενο είναι ένα από τα αγαπημένα μου κεράκια, από ΙΚΕΑ, με άρωμα μήλο-κανέλα. Ούτε και εγώ δεν θυμάμαι πόσα έχω χρησιμοποιήσει γενικά στη ζωή μου, το αγαπώ αυτό το άρωμα. (Τιμή : 2,50 ευρώ)
Για το τέλος μια ακόμα συσκευασία από τα αγαπημένα μου μωρομάντηλα SEPTONA Chamomile. Αρκετά υγρά και ενυδατικά μωρομάντηλα που αφαιρούν και το μακιγιάζ αν θέλετε. Τα είχα και στα προηγούμενα empties οπότε μην τα ξαναλέμε και σας κουράζω. (Τιμή : 4,70 ευρώ τα 3 τμχ)
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου