a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

JORDANA Matte Lipstick - JORDANA Lipstick HAUL - REVIEW

Γεια σας κορίτσια!!

Σε αυτό το πρώτο blog post θα σας δείξω τις πρόσφατες αγορές μου, από το γνωστό site στις beauty bloggers και σε όλες εσάς που κάνετε τις αγορές σας online, BEAUTY JOINT.
Ήθελα οπωσδήποτε να δοκιμάσω αυτά τα κραγιόν μιας και είναι οικονομικά αλλά από ότι φαίνεται είναι και αξιόλογα. Οπότε τα τίμησα δεόντως και παρήγγειλα 8 παρακαλώ. Για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη βρε αδερφέ!! Τα 5 είναι από τη matt σειρά και τα 3 είναι από την κλασική σειρά.
Τα matt είναι πολύ σταθερά και καλό είναι να χρησιμοποιείτε ένα lip balm από κάτω, αλλιώς υπάρχει περίπτωση να σκάσουν και να ξεφλουδίσουν τα χείλη σας. Το άρωμα τους είναι διακριτικό, μόνο όταν το τοποθετείς στα χείλη το καταλαβαίνεις, σε αντίθεση με τα κραγιόν της κλασικής σειράς. Οι αποχρώσεις που επέλεξα με τη σειρά που φαίνονται και στη φωτογραφία είναι οι εξής : 50 SCARLET RED, 10 RED, 48 PINK PASSION, 20 EGGPLANT, 38 TΑUPE.
Οι αποχρώσεις από την κλασική σειρά είναι : 180 CRANBERRY MIX, 064 HOLIDAY RED, 046 RASBERRY. Τα συγκεκριμένα είναι ενυδατικά αλλά αρκετά σταθερά και περιέχουν shimmer, οπότε θα τα τιμήσω στις βραδυνές εξόδους. Και η μεγάλη έκπληξη ήταν το άρωμα τους...μυρίζουν πεπόνι!! Όταν πήρα το δέμα στα χέρια μου μια ευχάριστη μυρωδιά γαργάλισε τη μύτη μου και νόμιζα πως είχαν αρωματίσει το πακέτο, αλλά ΟΧΙ!! Ήταν τόσο έντονο το άρωμα που μύριζαν πριν καν το ανοίξω. Αυτό βέβαια μπορεί να ενοχλήσει κάποιες από εσάς αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει να μυρίζουν τα κραγιόν που χρησιμοποιώ.
Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι η συσκευασία τους. Όπως βλέπετε και στην πρώτη φωτογραφία, το πάνω μέρος του κραγιόν εξέχει και έτσι πρέπει να είστε πολύ προσεκτικές όταν τοποθετείτε το καπάκι για να μην το καταστρέψετε.
Αν θα πάρω και άλλες αποχρώσεις; ENNOEITAI!!
Ελπίζω να βοήθησα αρκετά όσες από εσάς θέλετε να τα δοκιμάσετε. Αν αποφασίσετε να παραγγείλετε και έχετε απορίες μην διστάσετε να με ρωτήσετε.

Φιλάκια κορίτσια μου!!
Stay tuned...







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου