a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

SEVENTEEN Body Silk - REVIEW

Σήμερα θα σας μιλήσω για τα Body Silk της SEVENTEEN.
Πρόκειται για ενυδατικές κρέμες σώματος που περιέχουν shimmer. Κυκλοφορούν σε διάφορα αρώματα. Αν δεν κάνω λάθος σε εννιά...το FLAME που είναι απομίμηση του αρώματος GUCCI RUSH, το PASSION, το FRUITY, το TRUE STYLE, το TWIST, το POP, το LATINA, το MAGIC που είναι απομίμηση του αρώματος THE BODY SHOP WHITE MUSK και το PURE.
Εγώ αυτή τη στιγμή έχω το PASSION και το TRUE STYLE.
Το πρώτο μου αρέσει, αν και δεν τρελαίνομαι, έχει ένα αισθησιακό λουλουδάτο άρωμα. Αν δεν είχε το shimmer δεν θα το αγόραζα πάντως σε καμία περίπτωση.
Το δεύτερο μου το έχουν πάρει δώρο και η αλήθεια είναι ότι μυρίζει απαίσια και είναι πολύ βαρύ για τα γούστα μου. Κοντεύω να το τελειώσω όμως, κάνοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες είναι η αλήθεια. Το αναμειγνύω με ουδέτερες κρέμες σώματος, που δεν έχουν ιδιαίτερο άρωμα και έτσι δεν πάει χαμένο και ταυτόχρονα μου δίνει και μια διακριτική λάμψη.
Σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό προιόν αλλά θα προτιμούσα να βρούνε πιο ωραία και πιο ενδιαφέρον αρώματα. Γιατί αυτά που έχουν μοιάζουν ή πολύ παιδικά ή είναι πολύ βαριά, ειδικά για το καλοκαίρι. Η αίσθηση που μου αφήνει η μυρωδιά τους είναι σαν κάτι παλιά αρώματα που φορούσαν οι γιαγιάδες μας. Το μόνο που πιστεύω πως αξίζει και πιθανόν να αρέσει στις περισσότερες είναι το MAGIC, που το είχα παλαιότερα και είναι ελαφρύ και διακριτικό.
Η τιμή τους είναι στα 5,90 ευρώ και κυκλοφορούν σε συσκευασία με αντλία, των 250 ml.
Τα έχετε δοκιμάσει, σας άρεσαν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου