a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

HONDOS CENTER HAUL #2

Χριστός Ανέστη!! Χρόνια Πολλά!!
Πριν αρχίσετε το φαγοπότι κορίτσια σας έχω άλλο ένα Haul με προιόντα περιποίησης.
Τα περισσότερα είναι για το σώμα μιας και σε λίγο έρχεται καλοκαιράκι και μετά τα κοκορέτσια και τις πετσούλες του αρνιού θα τα χρειαστούμε σίγουρα. Πως θα εμφανιστούμε στην παραλία χωρίς ενυδατωμένο δερματάκι και την κυτταρίτιδα να ξεχειλίζει από παντού;
Γι' αυτό και εγώ πήρα τo NIVEA Cellulite Gel-Cream Q10 Plus που υπόσχεται σύσφιξη και μείωση της εμφάνισης κυτταρίτιδας ακόμη και χωρίς μασάζ. Βέβαια επειδή τίποτα απ' όλα αυτά δεν δουλεύει μόνο του,θα αρχίσω να προσέχω και τη διατροφή μου. Θα δούμε πως θα πάει και θα σας ενημερώσω. (Τιμή : 12,70 ευρώ και ήταν 1+1 δώρο)
Στο SHAPE του Απριλίου είχε δώρο το MASTIC SPA Liposvelte Cream με μαστίχα, κακάο και καφείνη για λιποδιάλυση και φυσικά το πήρα. Αναφέρει πως μειώνει την κυτταρίτιδα έως και 47% και το τοπικό πάχος έως και 3 εκατοστά. Έχει υπέροχο άρωμα σοκολάτας. Εννοείται θα δοκιμαστεί πριν το NIVEA γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συγκεκριμένο. (Τιμή περιοδικού : 5,90 ευρώ)
Βρήκα σε προσφορά κάτι αφρόλουτρα που τα αρώματα τους θυμίζουν ζαχαροπλαστείο. Είναι της εταιρείας POSSIBILITY, που δεν την έχω ξαναδεί ποτέ, τα βρήκα σε τρία διαφορετικά αρώματα και πήρα δυο : το Sweet Cinnamon Twist που μυρίζει κανέλα και μπαχαρικά και το Lemon Cheesecake που μυρίζει δροσερό, γλυκό λεμόνι και μου θυμίζει κάποιες καραμέλες που έτρωγα μικρή. Πάνω στις συσκευασίες τους, που είναι πολύ χαριτωμένες, έχει και τις συνταγές από τα γλυκά που φέρουν τα ονόματα τους!! Πραγματικά απίθανα... (Τιμή : 3 ευρώ και ήταν 1+1 δώρο)
Τα προιόντα FRUTTINI πάντα τα χάζευα όταν πήγαινα στα Hondos Center, τελικά κάτι άλλο μου κέντριζε το ενδιαφέρον και ποτέ δεν τα έπαιρνα. Όμως ήρθε η ώρα να αγοράσω το Body Sorbet Lychee Vanilla που είναι ένα ενυδατικό προιόν για το σώμα, σε μορφή τζελ, άρα ιδανικό για όσες έχετε λιπαρή επιδερμίδα και περιέχει shimmer. Δίνει διακριτική λάμψη στην επιδερμίδα, χωρίς να είναι ορατό το shimmer, οπότε είναι ιδανικό και για πρωινές εμφανίσεις. (Τιμή : 9,60 ευρώ)
Έκανα μια αγορά που με την πρώτη ματιά φαίνεται φυσιολογική, πήρα το FISSAN Baby Bagnetto Υποαλλεργικό Σαμπουάν και Αφρόλουτρο. Αλλά αν σας πω γιατί το πήρα μάλλον θα σας φανεί περίεργο. Μια γνωστή μου λοιπόν, μου είπε πως χρησιμοποιεί παιδικά σαμπουάν για να ξεβάφεται!! Eπειδή θέλει να χρησιμοποιεί προιόντα αγνά, χωρίς parabens και χωρίς διάφορα άλλα χημικά, oπότε τι καλύτερο; Στην αρχή γέλασα και τη ρώτησα γιατί δεν χρησιμοποιεί φαρμακευτικά και η απάντηση της ήταν αποστομωτική : ''Δεν τρελάθηκα ακόμα να δίνω 15 και 20 ευρώ για ένα καθαριστικό προσώπου, όταν την ίδια δουλειά κάνει το παιδικό σαμπουάν!''. Αποφάσισα πως έχει απόλυτο δίκιο και έτσι πήρα  να δοκιμάσω το FISSAN μιας και το θεωρώ το πιο αγνό απ' όλα, αφού ενδείκνυται για νεογνά.
(Τιμή : 6,60 ευρώ και ήταν 1+1 δώρο)
Ξαναπήρα για μια ακόμη φορά το L'OREAL Ideal Soft Νερό Καθαρισμού Micellaire και τα λόγια πλέον γι' αυτό το προιόν είναι περιττά. (Τιμή : 5,50 ευρώ αλλά το είχε -40% και το πήρα 3,30 ευρώ)
Για το τέλος η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών ever, TONI&GUY Nourish Reconstruction Mask. Σας έχω κάνει αναλυτικό review εδώ για τη συγκεκριμένη μάσκα και ενώ πάντα θα δοκιμάζω καινούριες, αυτή θα είναι η σταθερή μου αξία. (Τιμή : 12,40 ευρώ αλλά το είχε -30% και το πήρα 8,70 ευρώ)
Μάλλον θα ακολουθήσουν και αλλά Haul Post κορίτσια, συγχωρέστε την καταναλωτική μου μανία αλλά η εποχή επιβάλλει ανανέωση!!
Καλά να περάσετε σήμερα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου