a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

FAKE URBAN DECAY NAKED 3 - REVIEW

Σήμερα έχω ένα απογοητευτικό review. 
Τι περίμενες, θα μου πεις, όταν ψωνίζεις μαιμούδες; 
Θα σου απαντούσα πως έχεις δίκιο, αν δεν είχα δει swatches μαιμούδων που μου άρεσαν πάρα πολύ. Γιατί έψαξα και βρήκα... αλλά έπεσα στην περίπτωση μαιμού της μαιμούς!! Αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω!! χαχαχαχαχαχ
Παρήγγειλα λοιπόν μια αντιγραφή της παλέτας URBAN DECAY NAKED 3 από το BUY IN COINS. Ένα κινέζικο site από τα πολλά που υπάρχουν. Από το συγκεκριμένο έχω παραγγείλει αρκετά πραγματάκια (μέσω ebay βέβαια, απ' ευθείας από το site πρώτη φορά πήρα κάτι) και έμεινα ικανοποιημένη οπότε είπα γιατί οχι, όταν την είδα να μου κλείνει το μάτι...
Άργησε να έρθει είναι η αλήθεια αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια, άλλωστε ερχόταν από την Κίνα. Την παρέλαβα ένα ωραίο μεσημεράκι μόλις γύρισα από τη δουλειά και μόνο που δεν χοροπήδησα από τη χαρά μου. Είχε ένα πολύ ωραίο κουτί που έμοιαζε με το αυθεντικό, το οποίο κατέσκισα στην προσπάθεια μου να το ανοίξω. Μόλις την είδα ενθουσιάστηκα, ολόιδια εξωτερικά. Θα ήταν άραγε καλή και μέσα; 
Και εκεί ξεκίνησε το δράμα. Εντελώς πλαστικούρα!! Ακόμα και ο καθρέφτης είναι πλαστικός!! Αλλά εγώ εκεί... το παρέβλεψα και αυτό, σκέφτηκα ας είναι καλές οι σκιές και ποιος νοιάζεται για τη συσκευασία. 
Καμία σχέση. Πέρασε και δεν ακούμπησε. Δεν πειράζει είπα πάλι, ας μην είναι ίδια τα χρώματα, είναι όμως ωραίες αποχρώσεις και θα τις χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε. Και έφτασε η μέρα που αποφάσισα να κάνω το μακιγιάζ μου με τη συγκεκριμένη παλέτα. Η απόλυτη καταστροφή!!
Δοκιμάζω την πρώτη δεν έγραφε στο μάτι, δοκιμάζω τη δεύτερη τίποτα, η τρίτη τίποτα και στην τέταρτη κάτι φάνηκε. Να μην τα πολυλογώ μόνο οι σκούρες γράφουν και ευτυχώς έχουν συμπαθητικές αποχρώσεις οπότε δεν θα πάει εντελώς στράφι. 
Α, να μην ξεχάσω και το πινελάκι που περιέχει μέσα η συσκευασία, είναι καλούτσικο και αρκετά μαλακό. (Τιμή : 4,50 ευρώ)
Αυτή ήταν η ''τραυματική'' μου εμπειρία αλλά ok...μικρό το κακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου