a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

SUMMER EMPTIES PART 1

Επανήλθα κοριτσάρες επιτέλους!!! 
Καλό μήνα!! Το ξέρω πως σας άφησα αρκετό καιρό, όμως επανέρχομαι δριμύτερη. Ξέρετε τώρα μπάνια, διακοπούλες... δεν είχα καθόλου χρόνο. Ελπίζω να περάσατε ένα υπέροχο καλοκαίρι όπως εγώ και να ξεκουραστήκατε γιατί πλέον ''τα κεφάλια μέσα''. 
Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να κάνω τα αγαπημένα οχι μόνο του Αυγούστου, αλλά όλου του καλοκαιριού. Όμως επειδή το σπίτι μου έχει γίνει χωματερή, θα προηγηθεί empties post το οποίο θα χωριστεί σε πολλά parts και κάπου εκεί ανάμεσα θα ανεβάσω και τα summer αγαπημένα.
Πάμε όμως να ξεκινήσουμε με αντηλιακά, αν και με τόσα που είχα πρόλαβα να τελειώσω μόνο λίγα. 
Πρώτο είναι το CARROTEN Tan & Protect SPF10 με εκχυλίσματα καρότου και βιταμίνες Α και Ε. Το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το αντίστοιχο SPF30 αλλά εκείνο δεν έχει τελειώσει ακόμα. Είναι σε μορφή γαλακτώματος και απλώνεται πανεύκολα στην επιδερμίδα, χαρίζοντας υπέροχο άρωμα καρύδας. Δεν κάηκα καθόλου αλλά βέβαια έχω γίνει αραπάκι οπότε λογικό το βρίσκω. Δεν το συνιστώ φυσικά σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες.
(Τιμή : 11,50 ευρώ)
Ένα ακόμα σε travel size αυτή τη φορά, από το HAWAIIAN TROPIC με SPF15. Τα λατρεύω αυτά τα αντηλιακά, η μυρωδιά τους είναι απίστευτη και είναι αρκετά λεπτόρευστα ώστε να απορροφούνται άμεσα από την επιδερμίδα.
Το επόμενο, πάλι σε travel size, είναι από τη LANCASTER με SPF15. Υπόσχεται αντιγηραντική δράση και μακράς διάρκειας ενυδάτωση. Εγώ να σας πω την αλήθεια δεν τρελάθηκα. Για high end προιόν που κοστίζει φαντάζομαι αρκετά χρήματα δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο και μύριζε κλασικό αντηλιακό. Δεν υπήρχε περίπτωση να το αγοράσω αν και τη δουλειά του την έκανε, αλλά δεν είχε το κάτι παραπάνω που περιμένεις από ένα ακριβό προιόν. 
Χρησιμοποίησα ένα δειγματάκι από την APIVITA Κρέμα Προσώπου για τις Πανάδες με Χρώμα και SPF50. Απλά Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Η!! Όσα reviews έχω διαβάσει γι' αυτή ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταρχήν η κάλυψη είναι πολύ καλή, τουλάχιστον για το δικό μου πρόσωπο που δεν έχει πολλές ατέλειες. Στεγνώνει βέβαια γρήγορα, οπότε θέλει γρήγορες κινήσεις στο άπλωμα. Φέτος δεν την αγόρασα σε full size γιατί είχα άλλη που χρησιμοποιούσα, αλλά για του χρόνου το σκέφτομαι, αν και της FREZYDERM ίσως να είναι λίγο καλύτερη. Εσείς τι λέτε;
Όπως σας έχω ξαναπεί πάνω από το αντηλιακό βάζω το BIOTEN Body Senses Energizing Body Oil με άρωμα μανταρίνι και ginger. Αυτό με βοηθάει να μαυρίζω πιο εύκολα και μυρίζει θαυμάσια. Λατρεύω το μανταρίνι και γενικά τα εσπεριδοειδή. (Τιμή : 4,25 ευρώ)
Ας περάσουμε όμως στα προιόντα μαλλιών και πρώτο είναι η WELLAFLEX Shiny Hold για πολύ δυνατό κράτημα. Σας την έχω ξαναδείξει αρκετές φορές, ξέρετε πως είναι η αγαπημένη μου λακ. Άλλωστε είναι φανερό μιας και έχω τελειώσει τρία μπουκάλια από αυτή!! Συνοπτικά να σας πω πως δεν κολλάει τα μαλλιά, φεύγει εύκολα με το βούρτσισμα και δεν έχει πολύ ενοχλητικό άρωμα. Στα συν πως συνήθως τη βρίσκω 1+1 δώρο.
(Τιμή : 6 ευρώ)
Δυο άδεια μπουκάλια από το MANE n' TAIL Detangler από i-HERB. Το αγαπημένο μου spray ξεμπερδέματος μαλλιών. Ωραίο άρωμα, τεράστια συσκευασία, πολύ οικονομικό και κάνει αυτό που υπόσχεται. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; (Τιμή : 2,70 ευρώ)
Άλλες δυο συσκευασίες, από το οξυζενέ που χρησιμοποιώ για να βάφω τα μαλλιά μου, είναι από τη FARCOM το Oxycream 40VOL. Ξανοίγει τέλεια τα μαλλιά μου και μυρίζει φράουλα. (Τιμή : 1,80 ευρώ)
Σε αυτό το post όλα πάνε δυο-δυο!! χαχα Τέλειωσα δυο gel-spray για μπούκλες, από τη WELLAFLEX. Σας το έχω ξαναδείξει, το χρησιμοποιώ για να φρεσκάρω τα μαλλιά μου κάθε πρωί. (Τιμή : 5,50 ευρώ)
Και για το τέλος δυο αφρόλουτρα από POSSIBILITY με άρωμα Sweet Cinnamon Twist. Τα είχα πάρει 1+1 δώρο από τα HONDOS CENTER αλλά δεν ενθουσιάστηκα και ιδιαίτερα για να πω την αλήθεια. Έχω πάρει και σε δυο ακόμα αρώματα και είναι φανταστικά, αλλά μόνο αυτό. Δεν κάνουν ιδιαίτερο αφρό και εκτός αυτού προτιμώ τα πιο κρεμώδη αφρόλουτρα. Πάντως είναι πολύ οικονομικά με την προσφορά και έχουν ωραίες συσκευασίες, με τυπωμένη τη συνταγή του κάθε αρώματος. 
Η συνέχεια στο επόμενο γιατί θα βγει τεράστιο και δεν θέλω να σας κουράζω.
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου