a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

GIVEAWAY #2 (CLOSED)

Σας ετοίμασα ένα νέο giveaway κορίτσια και είμαι πολύ χαρούμενη.
Αυτή τη φορά σκέφτηκα πάρα πολύ τι να σας κάνω δώρο και είπα να μην βάλω πάλι προιόντα μακιγιάζ. Θέλω κάθε φορά να είναι κάτι διαφορετικό και έτσι κατέληξα σε ένα ζευγάρι παπούτσια. Βέβαια διάλεξα ένα νούμερο που να ταιριάζει στις περισσότερες από εσάς. 
Πρόκειται λοιπόν για ένα ζευγάρι πλατφόρμες ντυμένες με σχοινί, σε μαύρο λουστρίνι. Είναι η πιο ελαφριά πλατφόρμα που έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου. Ζυγίζει μόλις ένα κιλό, περπατάς και πετάς!! 
 Έχουν ακόμα και αντιολισθητική σόλα, είναι πολύ καλοφτιαγμένες. Μου άρεσαν πάρα πολύ, είναι ιδανικές για κάθε μέρα και πιστεύω πως θα τις ευχαριστηθεί η κοπέλα που θα τις κερδίσει. Ήδη τις παρήγγειλα και για εμένα. 
Το νουμεράκι που επέλεξα είναι το 39 αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ τελικά βγήκε λίγο μικρό και μοιάζει σε 38!! Αυτά τα site από την Ασία θέλουν μεγάλη προσοχή. Δεν πειράζει όμως γιατί και το 38 είναι ένα νούμερο που φοράνε αρκετές κοπέλες. Εγώ παρήγγειλα το 41, αν και το σκεφτόμουν και για 42 μιας και τα νούμερα τους είναι πολύ μικρά.
Τα βήματα που πρέπει να κάνετε για να πάρετε μέρος είναι τα εξής :
1. Να είστε μέλη στο Blog μου μέσω Google Friend Connect
2. Να είστε μέλη στη σελίδα μου στο Facebook CreamAndTreat
3. Να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post για να μπορέσω να κάνω την κλήρωση
4. Να κοινοποιήσετε το διαγωνισμό στο Facebook και να μου αφήσετε το link από κάτω στο σχόλιο
5. Προαιρετικά όσες κοπέλες θέλουν ας με ακολουθήσουν και μέσω Bloglovin'
Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για Ελλάδα και θα παραμείνει ανοιχτός μέχρι την Κυριακή 8 Ιουνίου 2014.
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες!!
Χορηγοί επικοινωνίας διαγωνισμού :
http://ediagonismoi.gr/
http://www.saveandwin.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου