a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

L'OREAL IDEAL GLOW Αισθησιακό Λάδι Καθαρισμού - REVIEW

Σήμερα θα σας μιλήσω για το L'OREAL IDEAL GLOW Αισθησιακό Λάδι Καθαρισμού. Αξίζει να το δοκιμάσετε ή οχι; Αρχικά πάμε να δούμε τι είναι...
Πρόκειται για ένα λάδι με υπέροχο άρωμα που υπόσχεται να αφαιρέσει άμεσα το καθημερινό σας μακιγιάζ αλλά και το έντονο αδιάβροχο. Η χρήση του είναι η εξής : Απλώνεται στα χέρια σας 2-3 σταγόνες λαδιού σε στεγνό πρόσωπο και μάτια και κάνετε απαλό μασάζ. Μετά προσθέτετε λίγες σταγόνες νερού μέχρι το λάδι να γίνει γαλακτώδες, συνεχίζετε το μασάζ για λίγο ακόμη και ξεβγάζετε. Αυτά τουλάχιστον γράφει στις οδηγίες χρήσης. Ποια είναι όμως η αλήθεια; 
Την πρώτη φορά που το δοκίμασα τις ακολούθησα κατά γράμμα, με τη διαφορά ότι οι 2-3 σταγόνες μετατράπηκαν σε 2-3 πατήματα της αντλίας. Το αποτέλεσμα; Η μάσκαρα, όση αφαιρέθηκε από τις βλεφαρίδες μου βέβαια, είχε κολλήσει στα βλέφαρα μου και είχε μετατραπεί σε κρεμώδες σκιά!! Όταν δε πρόσθεσα και νερό όλο αυτό το μείγμα αδιαβροχοποιήθηκε και κόλλησε σαν γλίτσα επάνω μου. Φυσικά χρησιμοποίησα υγρό σαπούνι για να φύγει αυτή η αηδία από το πρόσωπο μου. 
Ήμουν έτοιμη να το πετάξω από το παράθυρο αλλά μετά από ήρεμη σκέψη αποφάσισα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.
Έτσι λοιπόν το επόμενο βράδυ πάτησα την αντλία 5-6 φορές και αφού κολύμπησα τα χέρια μου στο λάδι, στη συνέχεια έκανα μασάζ στα μάτια και στο πρόσωπο. Πρόσθεσα και το νεράκι και ξέβγαλα. Ε τώρα μάλιστα είπα από μέσα μου!! Αλλά επειδή ήμουν και λίγο δύσπιστη ως προς τη μάσκαρα τοποθέτησα σε ένα δίσκο ντεμακιγιάζ λίγο νεράκι Micellaire της L'OREAL και πέρασα όλο μου το πρόσωπο, με έμφαση στα μάτια. Ο δίσκος ήταν σχεδόν πεντακάθαρος και το πρόσωπο μου το ένιωθα πολύ ενυδατωμένο. 
Αν θα το ξαναπάρω; Μάλλον οχι...Δεν είναι πως δεν το θεωρώ αξιόλογο προιόν (αν εξαιρέσεις την μπόλικη ποσότητα που χρειάζεται για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα) απλά προτιμώ τον αγαπημένο μου τρόπο ντεμακιγιάζ που είναι το υγρό σαπούνι. Όμως πάντα θέλω να δοκιμάζω καινούρια καθαριστικά και να σας λέω τη γνώμη μου. 
Η τιμή του είναι 6 ευρώ και πολύ συχνά θα το βρείτε 1+1 δώρο ή με -40%. Στη δική μου περίπτωση έτυχε να ισχύουν και τα δυο!! Ναι, ναι στα Hondos Center το είχε σε διπλή συσκευασία και ταυτόχρονα είχε και -40%. Οπότε μου κόστισαν δυο λαδάκια 3,60 ευρώ και έτσι πήραμε από ένα με μια φίλη μου μιας και ήθελε και εκείνη να το δοκιμάσει. 
Εσείς το έχετε δοκιμάσει; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου