a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΙΟΥ 2014

Καλό μήνα αγαπημένες!! Επιτέλους μπήκε και ημερολογιακά το καλοκαιράκι που τόσο αγαπώ. Βέβαια μας τα χαλάει ο καιρός λιγάκι, αλλά ελπίζω αυτές να είναι οι τελευταίες βροχές για φέτος. Άλλος ένας μήνας τελείωσε λοιπόν και είμαστε πάλι εδώ για να δούμε τι χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στο μήνα Μάιο.
Θα ξεκινήσω με το L'OREAL Ideal Glow Αισθησιακό Λάδι Καθαρισμού για το οποίο σας έχω κάνει review εδώ. Στο review σας αναφέρω πως δεν θα το ξαναγοράσω... Θα αναρωτιέστε οπότε πως το βάζω στα αγαπημένα; Ο λόγος που δεν θα το ξαναπάρω είναι πως δεν με βολεύει αυτός ο τρόπος ντεμακιγιάζ γιατί μου παίρνει πολύ χρόνο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μου αρέσει. Ίσα ίσα που το θεωρώ ένα πολύ αξιόλογο προιόν που αφαιρεί στην κυριολεξία ΤΑ ΠΑΝΤΑ!! Απλά θέλει αρκετή ποσότητα και οχι αυτή που προτείνει στις οδηγίες το ίδιο το προιόν. Αφαιρεί και αδιάβροχη μάσκαρα και αδιάβροχο eye-liner χωρίς να έχω μουντζούρες το πρωί κάτω από τα μάτια. Το μόνο μείον που έχει είναι ότι θολώνει λιγάκι τα μάτια, αλλά αυτό μετά από ένα λεπτάκι φεύγει. Από τη στιγμή που το πήρα δεν θυμάμαι να χρησιμοποίησα άλλο προιόν και αυτό λέει πολλά. Επίσης έχει και υπέροχο, καλοκαιρινό, άρωμα πεπόνι. (Τιμή : 6 ευρώ)
Ένα ακόμα προιόν που δεν σταμάτησα να χρησιμοποιώ μέσα στο Μάιο είναι το MASTIC SPA Liposvelte Cream. Υπέροχος συνδυασμός με άρωμα μαστίχας και σοκολάτας που κάνει το πωπουδάκι και τα μπουτάκια εμφανώς πιο λεία. Δεν χρειάζεται μασάζ, παρά μόνο μέχρι να απορροφηθεί το προιόν και το χρησιμοποιούσα στα επίμαχα σημεία κάθε βράδυ μετά το ντους. 
Τον προηγούμενο μήνα ήμουν εθισμένη στα αρώματα γι' αυτό και δεν μπορούσε να λείπει από αυτό το post το AROMACARE Coconut Deodorant Spray. Εγώ δεν φοράω αποσμητικά σε spray, παρά μόνο σε μορφή roll-on, όμως το συγκεκριμένο μου άρεσε τόσο πολύ που το χρησιμοποιούσα σαν body mist. Έχει υπέροχο άρωμα καρύδας και ανανά...τι πιο καλοκαιρινό; (Τιμή : 4,70 ευρώ)
Για το επόμενο αγαπημένο σας έκανα review εδώ πριν από λίγες μέρες και δεν είναι άλλο από το REDKEN Blonde Glam Conditioner. Πολύ καλή δουλειά, εξαιρετικό προιόν παρόλο που τη συγκεκριμένη μάρκα την έχω θάψει ουκ ολίγες φορές σε αυτό το blog.
(Τιμή : 12 ευρώ)
Και πάμε στα προιόντα μακιγιάζ και πρώτο είναι η E.L.F. Clarifying Pressed Powder στην απόχρωση Spice που τη χρησιμοποιούσα ως bronzer, τώρα που δεν έχω μαυρίσει ακόμα. Έδινε αυτό το ''κάτι'' που ίσα ίσα φαίνεται ότι κάτι έχεις βάλει αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις και τι είναι. Εγώ γενικά δεν τα πάω καλά με τα bronzer το χειμώνα μιας και είμαι αρκετά λευκή και φαίνεται σαν να έχω ''λεκέδες'' στο πρόσωπο μου. Όμως το καλοκαίρι που γίνομαι αραπάκι του δίνω και καταλαβαίνει!! (Τιμή : 2,40 ευρώ)
Πολύ ωραίος συνδυασμός με το παραπάνω ήταν το SEVENTEEN Silky Blusher No40 Coral Pearly. Από τα αγαπημένα μου ρουζ για το καλοκαίρι εδώ και χρόνια. Δίνει πολύ ωραία λάμψη στα μάγουλα και υπέροχη κοραλλί απόχρωση. (Τιμή : 11,20 ευρώ)
Λάτρεψα στην κυριολεξία το Gel Eye-liner της εταιρείας QIANLE που προμηθεύτηκα από το ebay. Το χρησιμοποιούσα με ένα πινελάκι που επίσης έχω πάρει από ebay και ήταν τέλειος συνδυασμός. Σε ένα λεπτό είχα βάλει eye-liner και στα δυο μάτια!! Είναι απίστευτα σταθερό (από το πρωί μέχρι το βράδυ αναλλοίωτο) και χωρίς να λεκιάζει τα βλέφαρα.
(Τιμή : 2,30 ευρώ)
Και για το τέλος ενέδωσα στο must γι' αυτή τη σαιζόν που είναι οι χρωματιστές βλεφαρίδες!! Αγόρασα την TOMMY G Super Colour Mascara σε πράσινη απόχρωση και την έλιωσα. Την πρώτη φορά που την έβαλα μου φάνηκε πολύ περίεργο... είχα συνηθίσει σε σκούρο μπλε, σε έντονο μπλε, σε μοβ κτλ αλλά πράσινο; Και όμως είναι τέλεια!! (Τιμή : 9,90 ευρώ)
Σας έχω και ένα άκυρο αγαπημένο που είναι μια σειρά, το BREAKING BAD. Αποτελείται από 5 σαιζόν και ήδη έχω φτάσει στο τέλος της τέταρτης. Έχουμε λιώσει να βλέπουμε επεισόδια με το φίλο μου κάθε βράδυ. Κορίτσια ίσως η καλύτερη σειρά που έχω δει μέχρι τώρα. Αξίζει πραγματικά να την ξεκινήσετε όσες δεν την έχετε δει ακόμη.
Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου