a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

EMPTIES #5

Τελείωσα κι άλλα πραγματάκια και είμαι έτοιμη να σας τα δείξω και να σας πω την ολοκληρωμένη άποψη μου γι'αυτά. Αυτή η αίσθηση να τελειώνεις πράγματα και να είσαι έτοιμη να χρησιμοποιήσεις καινούρια με τρελαίνει!!
Πρώτο είναι το HEAD & SHOULDERS Thick & Strong Αντιπιτυριδικό Σαμπουάν για το οποίο σας έχω κάνει και review εδώ. Καλό δεν μπορώ να πω, κυρίως επειδή καθάριζε πάρα πολύ καλά τα μαλλιά μου αλλά ξέραινε τις άκρες οπότε μάλλον θα του πω αντίο για πάντα. (Τιμή : 5,20 ευρώ)
Το επόμενο που τελείωσα είναι ένα από τα αγαπημένα μου προιόντα περιποίησης για τα μαλλιά και δεν είναι άλλο από το KERASTASE Ciment Thermique για το οποίο επίσης σας έχω κάνει review εδώ. Εννοείται πως χρησιμοποιώ ήδη το επόμενο. Δε νομίζω πως θα βρω ποτέ κάτι καλύτερο για να το αντικαταστήσω. Προστατεύει από τη θερμότητα, δυναμώνει και αναδομεί τα ταλαιπωρημένα μαλλιά μου...Τι άλλο να ζητήσω; (Τιμή : 15-18 ευρώ)
Άλλη μια συσκευασία από το L'OREAL IDEAL SOFT Νερό Καθαρισμού Micellaire έφτασε στο τέλος της. Το μόνο που θα πω είναι πως έχω back up τρία μπουκάλια ακόμα από αυτό, οπότε είναι περιττό να πω αν μου άρεσε... (Τιμή : 5,50 ευρώ)
Φυσικά το νεράκι το χρησιμοποιούσα με τους αγαπημένους μου δίσκους ντεμακιγιάζ που είναι οι DEMAK UP Original Duo. Πρόκειται για διπλής όψεως δίσκους (από τη μια πλευρά είναι κοτλέ και από την άλλη λείοι) που δεν μαδάνε με τίποτα πραγματικά και είναι και αρκετά ''χοντροί'', πιασάρικοι βρε παιδί μου!! Είναι κάποιοι άλλοι δίσκοι που είναι λεπτοί σαν φλούδα, άχρηστοι εντελώς. (Τιμή : 1,80 ευρώ)
Δοκίμασα ένα δειγματάκι από τη NIVEA Cellular Anti-Age SPF15 και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω. Είχα δοκιμάσει και τον ορό της συγκεκριμένης σειράς και μου άρεσε εξίσου. Νομίζω ότι με την πρώτη ευκαιρία θα επενδύσω σε αυτό το σετάκι. 
Σε κάποιο haul σας είχα δείξει δυο body butter που είχα πάρει, τα BODY BASICS Brazil Orange Oil. Ε λοιπόν τελείωσα το ένα από τα δυο και είμαι πολύ ευχαριστημένη, μακάρι να τα ξαναβρώ κάπου. Υπέροχο άρωμα πορτοκαλιού και υφή σαν mousse. Απλώνεται και απορροφάται πανεύκολα. (Τιμή : 2,50 ευρώ)
Ακόμη ένα αποσμητικό NIVEA Stress Protect 48h έφτασε στο τέλος του. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτά τα αποσμητικά και ενώ συχνά δοκιμάζω διαφορετικά αρώματα πάντα είναι από την ίδια μάρκα. Αλλά αυτό είναι σίγουρα από τα αγαπημένα μου.
(Τιμή : 3,90 ευρώ)
Και για το τέλος έχω μια αποτυχία. Μια μάσκαρα από την ADRIANA KAREMBEU σε έντονη μπλε απόχρωση. Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν και από τις πιο πετυχημένες αγορές που έχω κάνει αλλά το τέλος της ήταν εντελώς άδοξο. Έσπασε το βουρτσάκι της ενώ την είχα χρησιμοποιήσει ελάχιστες φορές. Οπότε καταλήγει στα σκουπίδια. (Τιμή : 15 ευρώ)
Και εδώ τελειώσανε τα empties μου κορίτσια. Μέχρι την επόμενη φορά φιλάκια πολλά!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου