a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

COLLECTIVE HAUL

Άλλο ένα haul post με διάφορα πραγματάκια. Έκανα και την πρώτη μου αγορά από ηλεκτρονικό φαρμακείο. Οχι τίποτα σπουδαίο όπως θα δείτε παρακάτω, αλλά ήταν μια αρχή και αυτή. 
Το pharmacyonclick είναι ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο με πολύ καλές τιμές και πολύ φτηνά μεταφορικά (2 ευρώ). Έψαξα αρκετά σε όλα τα ηλεκτρονικά φαρμακεία που μπόρεσα να βρω και ήταν το πιο οικονομικό σε αυτό που αναζητούσα. Πήρα ένα καινούριο υγρό για τους φακούς επαφής μου το NEW SEPT TOTAL. Το έχω δοκιμάσει ήδη και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. (Τιμή : 7,70 ευρώ)
Το περιοδικό SHAPE στο τεύχος Μαίου είχε ένα προιόν αδυνατίσματος και αντιμετώπισης της κυτταρίτιδας από τη MASTIC SPA, το Liposvelte Gel 3 in 1. Ήδη χρησιμοποιώ αυτό που είχε στο προηγούμενο τεύχος και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη, το είδατε και στα αγαπημένα του Μαίου, οπότε είπα να δοκιμάσω και αυτό. (Τιμή περιοδικού : 5,90 ευρώ)
Και πάμε να δούμε τι πήρα από τα HONDOS CENTER. 
Το καλοκαιράκι μπήκε για τα καλά και μπάνιο στη θάλασσα χωρίς λάδι δεν γίνεται. Γι' αυτό και εγώ πήρα το NIVEA SUN Tanning Oil για χρυσαφένιο μαύρισμα που διαρκεί. Δεν έχει δείκτη προστασίας γιατί πάντα βάζω αντηλιακό γαλάκτωμα από κάτω, οπότε δεν θέλω να έχει και το λάδι που χρησιμοποιώ.
(Τιμή : 6,50 ευρώ αλλά το είχε -40% και το πήρα 3,90 ευρώ)
Από τη NIVEA πάλι, πήρα με προσφορά 1+1 δώρο το Anti-perspirant Invisible for Black&White. Είναι το αποσμητικό που χρησιμοποιώ συνήθως τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς δεν θέλω να αφήνει λεκέδες στα ρούχα μου. (Τιμή : 3,90 ευρώ)
Ξαναπήρα το FARCOM Oxycream 40 Volumes, που αναμιγνύω πάντα με τη βαφή μου για να πετύχω το ξάνοιγμα που θέλω. Μυρίζει φράουλα!! (Τιμή : 1,80 ευρώ)
Δεν βρήκα τους αγαπημένους μου δίσκους ντεμακιγιάζ DEMAK UP και πήρα τους POM PON Extra Soft. Ήταν σε προσφορά 60+60 δώρο. Τους έχω ξαναπάρει και μου αρέσουν γιατί δεν χνουδιάζουν και δεν διαλύονται. Απλά οι DEMAK UP είναι λίγο πιο χοντροί και τους προτιμώ. (Τιμή : 1,90 ευρώ)
Πήρα δυο βερνίκια για να ανανεώσω την καλοκαιρινή μου συλλογή που σας έδειξα εδώ
Έκανα ένα ξεκαθάρισμα στα φούξια και πέταξα αρκετά, οπότε πήρα ένα καινούριο από την ADRIANA KAREMBEU στο Νο24. Έχει αρκετά έντονο χρώμα και ανυπομονώ να το δοκιμάσω. (Τιμή : 8,50 ευρώ)
Το δεύτερο βερνίκι που πήρα είναι ένα φιστικί από την PETIT BORDEAU στο Νο41. Έχω ξαναδοκιμάσει αυτή την εταιρεία και τα βρίσκω πολύ καλά και οικονομικά. Δεν έχω πολλές τέτοιες αποχρώσεις, ενώ μου αρέσουν όταν τα βλέπω σε άλλες κοπέλες, γι' αυτό σκοπεύω να πάρω κι άλλα. (Τιμή : 2 ευρώ) 
Και για το τέλος έχω την TOMMY G Super Colour Mascara σε πράσινη απόχρωση που σας την έδειξα και στα αγαπημένα Μαίου. Την έχω πάρει σχεδόν σε όλα τα χρώματα που κυκλοφορεί αυτή τη μάσκαρα. Είναι καλή και οικονομική. (Τιμή : 9,90 ευρώ)
Φιλάκια πολλά!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου