a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

SEVENTEEN Super Smooth Waterproof & Longstay Lip and Eye Liner Pencils - REVIEW

Πολύ αγαπημένα μου τα μολύβια που θα σας δείξω σήμερα. Πραγματικά τα λατρεύω. Τα αγοράζω χρόνια τώρα και έχω πάρα πολλά από αυτά όπως θα δείτε. Τα θέλω ΟΛΑ!! 
Τα SEVENTEEN Super Smooth Waterproof & Longstay Lip and Eye Liner Pencils είναι απλά απίστευτα. Περιέχουν βιταμίνη Ε και jojoba oil. Κυκλοφορούν σε πολλές αποχρώσεις και πραγματικά μένουν για ώρες χωρίς να μουντζουρώνουν. Είναι πολύ μαλακά και γράφουν τέλεια. 
Θα ξεκινήσω με των χειλιών τα οποία μπορούν να φορεθούν άνετα και ως κραγιόν. Μερικά από αυτά τα έχω λιώσει και χρειάζονται αντικατάσταση. Με τη σειρά που τα βλέπετε στη φωτογραφία είναι : No01 BARE, No02 PINK TINT, No04 CAFE AU LAIT, No06 FROST, No07 LIGHT CRANBERRY, No08 CRANBERRY, No09 FUCHSIA, No11 BRICK, No16 GLAM BROWN, No17 ICY RASPBERRY και No19 NATURAL FLIRT.
Φυσικά έχω αρκετά και για τα μάτια, σας είπα τα αγαπώ!! Εννοείται πως μπορούν να φορεθούν σαν σκιά αφού πριν στεγνώσουν μπορείτε να τα ''σβήσετε'' με ένα πινελάκι. Όπως τα βλέπετε στη φωτογραφία είναι : No01 BLACK VELVET, No04 COCOA, No06 PEARLY BARK, No20 DIVA PLUM, No26 PASTEL BLUE, No27 CANDY, No29 MIDNIGHT SKY, No32 TWILIGHT, No33 DEEP EMERALD SEA, No44 WINTER PURPLE, No45 ELECTRIC BLUE και No48 LEMON LIME.
Είναι και οικονομικά, στοιχίζουν περίπου 5,50 ευρώ.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο;

Υ.Γ. Μια μικρή διόρθωση...Το No20 DIVA PLUM ανήκει στα μολύβια χειλιών. Βέβαια εγώ το φοράω και στα μάτια αλλά το χειμώνα στα χείλη είναι υπέροχο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου