a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

FISSAN Baby Bagnetto Υποαλλεργικό Σαμπουάν - Αφρόλουτρο - REVIEW

Ένα review που σας είχα τάξει εδώ και καιρό και πολλές μου το ζητούσατε επίμονα. Συγνώμη που το καθυστέρησα αλλά είχαν προτεραιότητα πολλά haul post αφού τον τελευταίο καιρό έκανα αρκετές αγορές και ήθελα να σας τις δείξω.
Το FISSAN Baby Bagnetto Υποαλλεργικό Σαμπουάν - Αφρόλουτρο μου το πρότεινε κάποια γνωστή μου σαν καθαριστικό προσώπου. Φυσικά απόρησα, όπως φαντάζομαι και εσείς, αλλά είπα γιατί οχι; 
Δερματολογικά ελεγμένο είναι, χωρίς parabens είναι, σχεδιασμένο για μωρά είναι... άρα τι κακό μπορεί να μου κάνει; Το μόνο που μπορούσε να συμβεί ήταν να μην αφαιρούσε καλά το μακιγιάζ. 
Τελικά και το μακιγιάζ έβγαλε (αν και οχι με απόλυτη επιτυχία, θα σας πω αναλυτικά παρακάτω) αλλά και το πρόσωπο μου έμεινε απίστευτα ενυδατωμένο. Αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί με κανένα καθαριστικό. Ούτε καν με το λάδι L'oreal Ideal Glow (review εδώ). Πραγματικά ενθουσιάστηκα!! Τη στιγμή που το ξεπλένετε νιώθετε το δέρμα να γλιστράει, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω. Είναι μεν καθαρό αλλά δεν τρίζει, είναι σαν να έχετε βάλει ενυδατική ταυτόχρονα. Πιθανόν να οφείλεται στην προβιταμίνη Β5 που περιέχει.
Όσον αφορά στον καθαρισμό πρέπει να σας πω πως ναι μεν αφαιρεί το μακιγιάζ αλλά όταν θα περάσετε το πρόσωπο σας με λοσιόν θα δείτε ελάχιστα υπολείμματα στο βαμβάκι. Αυτό όμως εμένα προσωπικά μου συμβαίνει με όλα τα καθαριστικά προσώπου οπότε δεν το θεωρώ μειονέκτημα. 
Ένα ακόμα θετικό είναι φυσικά η τιμή του, κοστίζει 6,60 ευρώ και έρχεται σε συσκευασία των 500 ml. Πολλές φορές θα το βρείτε στα καταστήματα σε προσφορά, με μια ακόμη μικρότερη συσκευασία των 100 ml, πολύ βολική για τα ταξίδια σας αφού μπορείτε να έχετε ένα προιόν για όλα!! Σαμπουάν, αφρόλουτρο και καθαριστικό προσώπου όλα σε ένα, τι καλύτερο για να μην φορτώνετε τη βαλίτσα σας με άπειρα μπουκαλάκια στις διακοπές σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου