a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Μάσκα Επανόρθωσης Φθοράς 2 Λεπτών PANTENE - REVIEW

Σήμερα σας έχω ένα review και θα είναι το πρώτο που δεν έχω να πω ούτε ένα καλό λόγο!!
Ή μάλλον τώρα που το ξανασκέφτομαι...έχω έναν, αλλά θα σας τον πω στο τέλος.
Ο λόγος για τη μάσκα επανόρθωσης φθοράς 2 λεπτών της PANTENE.
Υποτίθεται λοιπόν, πως αποκαθιστά σε 2 μόλις λεπτά τη φθορά που έχουν υποστεί τα βαμμένα ή με ανταύγειες μαλλιά. Η δική μου γνώμη είναι πως πρόκειται για μια κρέμα μέσα σε ένα βάζο που δεν κάνει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ!! Όχι μόνο δεν κάνει αυτό που υπόσχεται, αλλά ούτε καν ξεμπλέκει τα μαλλιά. Μια απλή μαλακτική κάνει πολύ περισσότερη δουλειά.
Να σημειωθεί πως ποτέ δεν αφήνω μια μάσκα το χρόνο που αναφέρει. Πάντα ταμπονάρω τα μαλλιά μου με μια πετσέτα μετά το λούσιμο, βάζω τη μάσκα σε όλο το μήκος των μαλλιών, φοράω ένα σκουφάκι και μετά ζεσταίνω λίγο με το πιστολάκι για να αναπτυχθεί θερμοκρασία ώστε να ανοίξουν τα λέπια της τρίχας και να εισχωρήσει καλύτερα το προιόν. Το αφήνω για 30 λεπτά περίπου και ξεβγάζω. Μετά τη χρήση της συγκεκριμένης μάσκας, με τον ίδιο τρόπο που ανέφερα, δεν μπορούσα καν να τα χτενίσω. Φανταστείτε να την άφηνα 2 μόνο λεπτά. Τελικά χρησιμοποίησα μαλακτικό νερό για να τα ξεμπλέξω, τα στέγνωσα και ήταν τόσο άγρια και φριζαρισμένα στις άκρες που δεν μπορούσα να τα ισιώσω για κανένα λόγο.
Αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί, έχω δοκιμάσει πολλές, μα πάρα πολλές μάσκες και μπορεί να μην έκαναν τίποτα στα μαλλιά μου αλλά τουλάχιστον τα ξεμπέρδευαν. Τη χρησιμοποίησα μια-δυο φορές ακόμα, αλλά τσάμπα κόπος.
Τελικά βρήκε τη θέση που της αξίζει...ξυρίζω τέλεια τα πόδια μου βάζοντας την και τα αφήνει και βελούδινα!! Μην πάνε στράφι και τα 7,30 ευρώ που "πέταξα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου