a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Mascara Volumizer YANQINA - REVIEW

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα ακόμα κρυμμένο διαμαντάκι στο ebay. 
Αρχικά να αναφέρω πως είναι αντιγραφή της VOLUMIZER MASCARA της BOURJOIS. Η συσκευασία είναι ολόιδια και η μόνη διαφορά εξωτερικά είναι η επωνυμία της εταιρείας.
Πρόκειται για μια μάσκαρα λοιπόν, που υπόσχεται όγκο και τέλεια καμπύλη στις βλεφαρίδες σας.
Αυτό το καταφέρνει χάρη στα δυο στάδια χρήσης, στο πυκνό βουρτσάκι, καθώς και στο fiber που περιέχει.
Τι είναι το fiber θα μου πείτε. Μικροσκοπικές μαύρες τριχούλες που κολλάνε στις βλεφαρίδες και δίνουν επιπλέον μήκος και όγκο. Όσες έχετε δοκιμάσει τη FALSIES BLACK DRAMA της MAYBELLINE και τη μάσκαρα της MARIE DALGAR θα ξέρετε τι εννοώ. Η λεπτομέρεια όμως που κάνει τη διαφορά ανάμεσα στις άλλες είναι η τιμή, γιατί κοστίζει μόνο 0,85 ευρώ, δεν έχει μεταφορικά και περιέχει 11 ml!! Ενώ οι άλλες δυο 15 και 25 ευρώ αντίστοιχα.
Ο τρόπος χρήσης είναι απλός. Ξεκινάμε με το στάδιο 1 το οποίο προσφέρει τέλειο διαχωρισμό και μήκος και δίνει φυσικό look, είναι ιδανικό για πρωινές εμφανίσεις. Για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα προχωράμε στο στάδιο 2. Όπου το βουρτσάκι συγκεντρώνει αρκετό προιόν και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και το κυριότερο χωρίς κόμπους.
Την πρώτη φορά που θα τη δοκιμάσετε το πιο πιθανό είναι να μην σας ενθουσιάσει, καθώς είναι λίγο αραιή. Αυτό όμως εμένα μου συμβαίνει με όλες στην αρχή. Πρέπει να την χρησιμοποιήσετε 3-4 φορές για να "στρώσει" ή αλλιώς αφήστε τη ανοιχτή για λίγο να πάρει αέρα ώστε να πήξει ελαφρώς.
Εγώ τελείωσα την πρώτη συσκευασία και έχω ξεκινήσει ήδη τη δεύτερη. Φυσικά θα ακολουθήσει και τρίτη, αν και σκοπεύω να πειραματιστώ και με άλλες οικονομικές αντιγραφές. Να τονίσω επίσης πως δεν υπήρξε κάποιος ερεθισμός, αν και φοράω φακούς επαφής, για όσες ανησυχείτε επειδή μπορεί να θεωρηθεί "φτηνιάρικη". Αν θέλετε να τη δοκιμάσετε και εσείς το link είναι http://www.ebay.co.uk/itm/200991688971?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Φιλάκια!!

1 σχόλιο:

  1. Καταρχάς,πολύ όμορφο βλογκ!Μόλις σε ανακάλυψα!!Δεν το ήξερα οτι εχει βγάλει η Maybelline εχει βγάλει μάσκαρα με fiber!Ντροπή μου!Την συγκεκριμένη μάσκαρα την έχω δει και εγώ ψαχουλεύοντας το ebay και να σου πω την αλήθεια φοβήθηκα να την πάρω επειδή ήταν τόσο φθηνή..Αλλά μετά το review σου θα την πάρω αμέσως!!0,89ευρώ και χωρίς μεταφορικά???Ουαουυυυ!Να μας βγάλεις κ μια φώτο με το αποτέλεσμα!!Φιλια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή