a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

KERASTASE Ciment Thermique - REVIEW

Κορίτσια μου καλό μήνα!!

Όπως σας είχα υποσχεθεί, ένα review για το δεύτερο προιόν που χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου σε συνδυασμό με τη μάσκα RECONSTRUCTION MASK TONI&GUY και έχω δει καταπληκτικά αποτελέσματα.
Δεν είναι άλλο από το KERASTASE CIMENT THERMIQUE. Ένα προιόν leave in για προστασία από τη θερμότητα και όχι μόνο.
Ας δούμε όμως πως το παρουσιάζει η εταιρεία.
Γαλάκτωμα για αναδόμηση και προστασία από το styling με χρήση θερμότητας.
  • Αναδομεί και προστατεύει αποτελεσματικά από το styling με χρήση θερμότητας (πιστολάκι, σίδερο ισιώματος κλπ).
  • Χαρίζει απαλά και ευλύγιστα μαλλιά.
  • Το ενεργό σύμπλοκο Vita-Ciment και το ενεργό σύμπλοκο Vita-Topseal αναζωογονούν το τριχωτό του κεφαλιού και αναδομούν τα μαλλιά από την καρδιά έως την επιφάνειά τους.
  • Τα μαλλιά και το τριχωτό ανακτούν τη χαμένη ζωντάνια και υγεία τους.
  • Με μοναδικό άρωμα λουλουδιών και φρούτων.

Πραγματικά η δράση του είναι ασύγκριτη με άλλα προιόντα του είδους του. Κάνει τα σγουρά μαλλιά μου να ξεμπερδεύονται πανεύκολα, χωρίς να κόβονται οι άκρες τους, που είναι ακόμα λίγο ταλαιπωρημένες. Τα νιώθω απαλά και ενυδατωμένα, χωρίς να φριζάρουν, κυρίως αφού τα στεγνώσω και τα ισιώσω με την πρέσα. Προφανώς αυτό συμβαίνει γιατί ενεργοποιείται με την θερμότητα και ταυτόχρονα τα προστατεύει από αυτήν. Και τέλος η μυρωδιά του είναι τόσο δροσερή, κατακλύζεται ο χώρος από άρωμα εσπεριδοειδών.
Το περίεργο είναι ότι "δουλεύουν" τέλεια σε συνδυασμό με τη μάσκα. Όσες φορές δοκίμασα να τα χρησιμοποιήσω σε συνδυασμό με άλλα προιόντα δεν ήταν τόσο καλό το αποτέλεσμα!! Με παραξενεύει γιατί είναι διαφορετικών εταιρειών αλλά λειτουργούν σαν το ένα να συμπληρώνει το άλλο. Όταν για παράδειγμα χρησιμοποίησα τη μάσκα της ίδιας σειράς της KERASTASE και μετά το συγκεκριμένο γαλάκτωμα τα μαλλιά μου ήταν άθλια!!
Έρχεται σε σωληνάριο των 125ml το οποίο όμως διαρκεί πολύ. Σε εμένα που τα μαλλιά μου είναι μέχρι τους ώμους διαρκεί 5-6 μήνες!! Είναι η δεύτερη συσκευασία που χρησιμοποιώ και έχω ήδη προμηθευτεί την τρίτη. Όπως καταλαβαίνετε η τιμή του είναι τσουχτερή, αλλά τα βγάζει τα λεφτά του. Εγώ το παραγγέλνω μέσω του site LOOK FANTASTIC που βάζει συνέχεια προσφορές και έχει δωρεάν μεταφορικά. Κοστίζει συνήθως 15-18 ευρώ ενώ στα κομμωτήρια θα το βρείτε περίπου 25.

Μέχρι την επόμενη φορά...
Φιλάκια πολλά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου