a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Η Συλλογή Μου Από Βερνίκια Νυχιών Για Το Καλοκαίρι

Καλοκαιράκι πλέον, επιτέλους και αποφάσισα να σας δείξω τη συλλογή μου από βερνίκια γι'αυτή την εποχή. Επειδή είναι αρκετά θα τα ξεχωρίσω ανά χρώμα. 
Θα ξεκινήσω με τα κοραλλί - πορτοκαλί που είναι και η αδυναμία μου. 
Όπως εμφανίζονται στη φωτογραφία από κάτω : SEVENTEEN Super Shine No207, SEVENTEEN Supreme No24, L'OREAL Resist&Shine Titanium No450, TOMMY G Perfect Nail Lacquer No473, ERRE DUE Last Minute No20, ADRIANA KAREMBEU No4, SIXTEEN COSMETICS Fast Dry No433.
Αμέσως μετά ακολουθούν τα ροζ - φούξια. Είχα περισσότερα αλλά αυτά απέμειναν μετά από το ξεκαθάρισμα που έκανα. Αυτό σημαίνει πως είμαι έτοιμη για νέες αγορές.
Όπως εμφανίζονται στη φωτογραφία από κάτω : TOMMY G Perfect Nail Lacquer No459, SEVENTEEN Super Shine Fluo Color No315, TOMMY G Perfect Nail Lacquer No458, SIXTEEN COSMETICS Fast Dry No451.
Και τέλος έχω τα λευκά, πράσινα και γαλάζια που είναι λίγα συγκριτικά με τα υπόλοιπα, αλλά δεν πολυφοράω τέτοιες αποχρώσεις.
Όπως εμφανίζονται στη φωτογραφία από κάτω : GOSH No50, MILANI High Speed Fast Dry No3, COSMO Touch Spring Break (είναι δώρο από το περιοδικό Cosmopolitan και δεν έχει νούμερο), SEVENTEEN Super Fast No46, ERRE DUE Sugar Mat No292, TOMMY G Perfect Nail Lacquer No401.
Έχετε να μου προτείνετε κάποια δική σας αγαπημένη απόχρωση για φέτος το καλοκαίρι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου