a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

REDKEN BLONDE GLAM Conditioner - REVIEW

Τι κάνετε αγαπημένα μου κορίτσια; Εγώ έχω μπει σε καλοκαιρινό mood...ξέρετε μπανάκια, ηλιοθεραπεία με τις ώρες και άλλα τέτοια όμορφα!! Εσείς ξεκινήσατε τα μπανάκια ή ακόμα;
Με αυτές τις ενασχολήσεις όμως έρχονται και τα παρατράγουδα. Όπως και η ξηρότητα των μαλλιών μου. Από το αλάτι της θάλασσας μπλέκονται πάρα πολύ και χρειάζομαι κάτι δραστικό. Επένδυσα λοιπόν σε ένα conditioner της REDKEN για ξανθά ταλαιπωρημένα μαλλιά. 
Δεν ξέρω αν θυμάστε αλλά σας είχα δείξει σε κάποια empties εδώ ένα δειγματάκι από ένα άλλο conditioner της συγκεκριμένης εταιρείας το οποίο με είχε ενθουσιάσει. Όταν μπήκα στο lookfantastic σκεφτόμουν να πάρω εκείνο αλλά τελικά με κέρδισε αυτό επειδή ήταν για ξανθά μαλλιά.
Βέβαια ο λόγος δεν ήταν μόνο αυτός αλλά και όλα όσα υπόσχεται. Ενεργοποιεί τη λάμψη των μαλλιών, λειαίνει την τρίχα και ενισχύει την αντοχή των μαλλιών. Περιέχει μια φόρμουλα υψηλής προετοιμασίας για την αντιμετώπιση της ξηρότητας χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά. Επίσης περιέχει φίλτρα UV και αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα μαλλιά από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου.
Όπως καταλαβαίνετε δεν χρειάστηκε και πολλή ώρα για να πείσω τον εαυτό μου να το βάλω στο καλάθι. Κόστισε 12 ευρώ γιατί είχα και μια έκπτωση που μου είχε στείλει το site αλλά γενικά βάζει πολύ συχνά εκπτώσεις και έχει δωρεάν μεταφορικά. 
Τελικά όμως τα κάνει όλα όσα υπόσχεται; 
Σίγουρα ξεμπερδεύει τέλεια τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει καθόλου. Έχει πολύ πηχτή σύσταση και η υφή του μοιάζει πιο πολύ με μάσκα παρά με conditioner. Αλλά και η ''δουλειά'' που κάνει στα μαλλιά είναι αντίστοιχη μιας μάσκας. Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και ενυδατωμένα και όντως λάμπουν. Επίσης παρατήρησα πως πλέον έχει μειωθεί και το φριζάρισμα.
Οπότε πιστεύω πως αξίζει παρόλο που γενικά η REDKEN δεν με έχει ικανοποιήσει με κάποια άλλα προιόντα που έχω δοκιμάσει. Ευτυχώς δοκίμασα εκείνο το δειγματάκι γιατί αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να έμπαινα στη διαδικασία να ξαναπάρω κάτι. Παλαιότερα βέβαια είχα δοκιμάσει και ένα λαδάκι ή σιλικόνη (δεν θυμάμαι τι ακριβώς ήταν) και μου άρεσε πολύ είναι η αλήθεια. Οπότε ποτέ μην λες ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου