a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

HEAD&SHOULDERS Thick & Strong Αντιπιτυριδικό Σαμπουάν - REVIEW

Σήμερα θα μιλήσουμε για το HEAD&SHOULDERS Thick & Strong Αντιπιτυριδικό Σαμπουάν. Δε νομίζω ότι έχω ξανακάνει review για σαμπουάν, παρά μόνο σε empties post που είχα γράψει δυο λόγια για κάποιο. 
Δεν είχα ξαναδοκιμάσει αντιπιτυριδικό σαμπουάν της HEAD&SHOULDERS. Γενικά δεν χρησιμοποιώ τέτοιου είδους σαμπουάν γιατί δεν είχα ποτέ (Δόξα το Θεό) πιτυρίδα. Τον τελευταίο καιρό όμως μάλλον λόγω των αρκετών προιόντων styling που χρησιμοποιώ για να περιποιηθώ τα μαλλιά μου εμφάνισα λίγο. Και έτσι ήρθε η ώρα να τα δοκιμάσω πριν επιδεινωθεί. 
Εδώ να κάνω μια παρένθεση για να εξηγήσω σε όσες δεν γνωρίζουν τη διαφορά της πιτυρίδας με την ξηροδερμία καθώς πολλοί νομίζουν πως είναι το ίδιο πράγμα. Η πιτυρίδα εμφανίζεται σε λιπαρά μαλλιά και είναι συνήθως μεγάλες νιφάδες ενώ η ξηροδερμία εμφανίζεται σε ξηρά ή κανονικά μαλλιά και είναι αρκετά πιο μικρές νιφάδες. 
Στη δική μου περίπτωση που έχω αρκετά ξηρά μαλλιά η πιτυρίδα δημιουργήθηκε από τα πολλά ενυδατικά προιόντα που χρησιμοποιώ.
Προτίμησα το συγκεκριμένο γιατί αναγράφει πως είναι για ενδυνάμωση των μαλλιών. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως το αναφέρει μόνο στην ονομασία του. Από πίσω στην ετικέτα έχουμε συνηθίσει όλα τα προιόντα εκτός από οδηγίες χρήσεως να αναγράφουν και μια σύντομη περιγραφή του προιόντος με τα αποτελέσματα που προσφέρει. Ε λοιπόν το συγκεκριμένο δεν γράφει τίποτα!! 
Anyway, ας δούμε τι κάνει τελικά...
Πρόκειται για ένα πολύ πηχτό σαμπουάν, με υπέροχο άρωμα που καθαρίζει τέλεια τα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου και όντως οι νιφάδες εξαφανίστηκαν. Τώρα για την ενδυνάμωση των μαλλιών πραγματικά δεν είδα καμία αλλαγή, ίσως και να μην το κατάλαβα εγώ, δεν ξέρω. Έχει όμως ένα αρνητικό σίγουρα. Αγριεύει πάρα πολύ τις άκρες των μαλλιών μου που είναι ιδιαίτερα ξηρές έτσι και αλλιώς. Πίστευα μιας και έχει πολύ κρεμώδη υφή πως θα ενυδατώνει τα μαλλιά μου αλλά δυστυχώς οχι. Ευτυχώς με τη βοήθεια της μάσκας που χρησιμοποιώ διορθώνεται το πρόβλημα. 
Οπότε κορίτσια αν έχετε πολύ ξηρά μαλλιά μάλλον δεν κάνει για εσάς. Για όλες τις υπόλοιπες αξίζει να το δοκιμάσετε, αν φυσικά αντιμετωπίζετε πρόβλημα.
Η τιμή του είναι στα 5,20 ευρώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου