a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

TAG - WOULD YOU RATHER

Επιστρέφω με ένα tag που με προσκάλεσε η Lydia από το lillysdailyblog.blogspot.gr με τις πιο δύσκολες ερωτήσεις που έχω απαντήσει έως τώρα. Μα τι να διαλέξει κανείς από αυτά;
Οι κανόνες είναι οι εξής :
1) Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Κάνουμε tag 10 άτομα και τα ενημερώνουμε σχετικά

Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις μου στο tag είναι οι εξής :
1) Θα προτιμούσες να χάσεις όλες σου τις μάσκαρα, τα eyeliners, τα κραγιόν και τα lip-gloss σου ή όλες τις παλέτες και τις σκιές ματιών σου;
    Τα eyeliners φυσικά. Θα μπορούσα να τα αντικαταστήσω με μια σκιά που θα τοποθετούσα με βρεγμένο λεπτό πινελάκι!!
2) Θα προτιμούσες να κόψεις όλα τα μαλλιά σου ή να μην κουρευτείς ποτέ ξανά;
    Ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω ότι θα αποχωριζόμουν τα ωραία μου μαλλάκια!! Φυσικά δεν θα κουρευόμουν ποτέ ξανά.
3) Θα προτιμούσες ένα κοραλλί μάγουλο ή ένα ροζ μάγουλο;
    Το ροζ (αν και έχω αδυναμία στο κοραλλί) γιατί ταιριάζει με όλα.
4) Αν είχες 1000 ευρώ θα προτιμούσες να αγοράσεις ρούχα ή προιόντα μακιγιάζ;
    Ασυζητητί ρούχα. Έχω τόσα προιόντα μακιγιάζ που λογικά να το δεις δεν γίνεται να διαλέξω κάτι άλλο.
5) Θα προτιμούσες να εφαρμόσεις το κραγιόν ως eyeliner ή το eyeliner ως κραγιόν;
    Όπως και να το δεις χάλια θα γίνεις... Αλλά θα διαλέξω το eyeliner ως κραγιόν γιατί κρύβω μια γκοθού μέσα μου!! χαχαχαχαχαχα
6) Θα προτιμούσες να ψωνίζεις μόνο από τα MAC ή από τα SEPHORA;
    Εννοείται από τα SEPHORA, πολύ περισσότερες επιλογές.
7) Θα προτιμούσες μόνο μια απόχρωση σκιάς ή μόνο μια απόχρωση κραγιόν για το υπόλοιπο της ζωής σου;
    Μια απόχρωση σκιάς σίγουρα. Τα κραγιόν μου δεν τα αποχωρίζομαι.
8) Θα προτιμούσες να φοράς χειμωνιάτικα ρούχα το καλοκαίρι ή καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα;
    Τι να πω τώρα; Αν βάλω καλοκαιρινά το χειμώνα θα αρπάξω πνευμονία. Οπότε θα επιλέξω χειμωνιάτικα το καλοκαίρι. Απλά θα προτιμούσα λεπτά ρουχαλάκια τουλάχιστον.
9) Θα προτιμούσες σκούρα νύχια ή ανοιχτόχρωμα όλο το χρόνο;
    Ανοιχτόχρωμα για να ταιριάζουν με όλα, αν και αδυναμία έχω στα σκούρα, αλλά τι να κάνουμε.
10) Θα προτιμούσες να αποχωριστείς το αγαπημένο σου προιόν για τα χείλη ή το αγαπημένο σου προιόν για τα μάτια;
      Χωρίς μάσκαρα δεν ζω σίγουρα, που είναι το αγαπημένο μου για τα μάτια. Οπότε θα επιλέξω να αποχωριστώ το αγαπημένο μου για τα χείλη. Κλαψ, σνιφ...
11) Θα προτιμούσες να έχεις τα μαλλιά σου αλογοουρά ή έναν ακατάστατο κότσο;
      Ακατάστατο κότσο.
12) Θα προτιμούσες να μην έβαφες ποτέ ξανά τα νύχια σου ή να μην έβαζες ποτέ ξανά lip-gloss;
      Δεν τρελαίνομαι για τα lip-gloss (θα φοράω κραγιόν). Θα προτιμήσω βαμμένα νυχάκια.
13) Θα προτιμούσες να ξυρίσεις τα φρύδια σου και να μην έχεις καθόλου ή να τα βάφεις καθημερινά;
      Με ένα μολύβι φρυδιών στα χέρια θα ήμουν ολημερίς!!
14) Θα ήθελες να ζεις χωρίς μακιγιάζ ή χωρίς βερνίκια νυχιών;
      Εδώ, σε αντίθεση με την ερώτηση 12, θα προτιμήσω να αποχαιρετίσω τα βερνίκια νυχιών.

Τα κορίτσια που κάνω tag :
1) Τη Dimitra από το dimitrasopinion.blogspot.gr
2) Τις Chicates από το chicates.blogspot.gr
3) Τη Μαργαρίτα από το maggiedeppetf.blogspot.gr
4) Τη Sofie από το smudgeitblenditrockit.blogspot.gr
5) Τη Stavroula από το drugstoreandbargainlover.com
6) Τη Maria από το beautywithmairy.blogspot.gr
7) Τη Nicky από το nickysbeautystarlight.blogspot.gr
8) Την Άννα από το hersbeautyhome.blogspot.gr
9) Τη Christina από το mychristieland.blogspot.gr
10) Τη Μάρω από το beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου