a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

COLLECTIVE MAKE UP HAUL

Καλημέρα κοριτσάκια μου!! Σήμερα σας έχω ένα μικρό haulaki με προιόντα μακιγιάζ που πήρα το τελευταίο διάστημα και δεν σας τα είχα δείξει. Σας έχω ταράξει στα haul το τελευταίο διάστημα αλλά κάτι με έχει πιάσει τώρα που έχει ανοίξει ο καιρός και θέλω ανανέωση. 
Κάποια είναι από το internet και τα υπόλοιπα από Hondos Center. Θα ξεκινήσω με τα προιόντα που πήρα από internet, συγκεκριμένα από το Ebay και από το Banggood.com.
Το πρώτο που πήρα είναι μια πούδρα, η Youthfoul Radiance Moisturizing Pressed Powder. Mε υπέροχη συσκευασία, όπως θα διαπιστώσετε και εσείς από τη φωτογραφία, που περιέχει σφουγγαράκι και καθρεφτάκι. Είναι από την εταιρεία QIANLE, που από ότι είδα σε μια μικρή έρευνα που έκανα, είναι πολύ διαδεδομένη στο internet. Έχω την απόχρωση Νο4. Το link από το ebay είναι εδώ. (Τιμή : 2,30 ευρώ)
Από την ίδια εταιρεία πήρα ένα gel eyeliner σε μαύρο χρώμα το οποίο έρχεται σε μια όμορφη συσκευασία με καρδούλες. Περιέχει και ένα πινελάκι, το οποίο δεν με ενθουσίασε και ιδιαίτερα, γι΄αυτό δεν το δοκίμασα καν. Αλλά το eyeliner είναι τέλειο ειδικά αν σκεφτεί κανείς πόσο κόστισε. Πολύ σταθερό αν και δεν είναι αδιάβροχο. Το link από το banggood είναι εδώ. (Τιμή : 2 ευρώ)
Αποφάσισα να δοκιμάσω να βάλω βλεφαρίδες. Επέλεξα κάποιες που μου φάνηκαν φυσικές αλλά δεν έχω τολμήσει να τις δοκιμάσω ακόμα, αν και τις έχω αρκετό καιρό. Φαίνονται πολύ καλές. Έψαξα να βρω το link αλλά δυστυχώς δεν το βρήκα. Αν όμως ρίξετε μια ματιά στο ebay θα βρείτε ένα σωρό σχέδια σε πολύ οικονομικές τιμές.
Πήρα φυσικά και μια κόλλα για βλεφαρίδες. Γράφει επάνω στη συσκευασία DUO αλλά νομίζω πως είναι απομίμηση. Επέλεξα διάφανη αλλά αν ψάξετε υπάρχει και μαύρη. Το link από το ebay είναι εδώ. (Τιμή : 1,20 ευρώ)
Πάμε να δούμε και τα πραγματάκια που πήρα από τα Hondos Center.
Πήρα το ADRIANA CAREMBEU Antiage Concealer στην απόχρωση Νο3, που περιέχει υαλουρονικό οξύ. Αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα τώρα που έκλεισα τα τριάντα και δεν θέλω τα ματάκια μου να γεμίσουν ρυτίδες. Θα δούμε πως θα πάει, πάντως φαίνεται να έχει καλή κάλυψη. (Τιμή : 13.70 ευρώ)
Από την ίδια εταιρεία πήρα και ένα lip-gloss, στην απόχρωση Νο9. Πρόκειται για μια υπέροχη peachy-pink απόχρωση. Έχει άρωμα καραμέλα και πολύ ωραία υφή.
(Τιμή : 13.40 ευρώ)
Από ESSENCE πήρα να δοκιμάσω την I LOVE EXTREME Crazy Volume Mascara. Έχω ακούσει τόσο καλά λόγια γι' αυτή και υπέκυψα στον πειρασμό. Το βουρτσάκι της μοιάζει με της Extraordinaire της SEVENTEEN οπότε μάλλον θα μου αρέσει πολύ. (Τιμή : 3,50 ευρώ)
Και τέλος από TOMMY G δυο πραγματάκια. Πήρα το CRYSTAL SHINE στην απόχρωση Νο10. Αυτό το lip-gloss ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!! Απόδοση απίστευτη και χρώμα θεικό. Είναι γεμάτο glitter και έχει τρομερή διάρκεια. Η καλύτερη αγορά απ' όλες. Θα πάρω σίγουρα κι άλλες αποχρώσεις. (Τιμή : 9,90 ευρώ)
To Permanent Eye Liner το έχω και σε μαύρο αλλά αυτή τη φορά το πήρα σε καφέ. Σταθερή αξία. Είναι σε μορφή μαρκαδόρου, με πολύ καλή διάρκεια. (Τιμή : 8,30 ευρώ)
Έχετε δοκιμάσει τίποτα από αυτά;






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου