a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

EMPTIES #4

Άλλο ένα empties post κορίτσια μου. Προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι την τελευταία τους σταγόνα. Τα ξεζούμισα!! Όπως πάντα θα ξεκινήσω με προιόντα περιποίησης και μετά μακιγιάζ.
Πρώτα απ'όλα τελείωσα ακόμα μια λακ WELLAFLEX Shiny Hold N5. Την έχετε ξαναδεί, είναι αυτή που χρησιμοποιώ πάντα στα μαλλιά μου και θα συνεχίσω. Οικονομική, με δυνατό κράτημα που δεν τα κολλάει και ενισχύει τη λάμψη των μαλλιών μου. Τι άλλο να ζητήσω; (Τιμή : 6 ευρώ)
Αμέσως μετά η αγαπημένη μου μάσκα μαλλιών TONI&GUY Reconstruction Mask. Σας έχω κάνει αναλυτικό review εδώ. Είναι μια από τις πολλές συσκευασίες που έχω τελειώσει και θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ, παρόλο που πάντα θα δοκιμάζω καινούριες.
(Τιμή : 12,40 ευρώ)
Ξέθαψα μια Κρέμα Θρέψης και Αναδόμησης για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά από τη NIVEA που ούτε και εγώ δεν θυμάμαι από πότε την είχα. Έχω βάλει σκοπό όμως να τελειώσω όσα προιόντα έχω μισοτελειωμένα. Η συγκεκριμένη κρέμα λοιπόν ισχυρίζεται πως χαρίζει απαλά και ευκολοχτένιστα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει. Και όντως το κάνει θα έρθω εγώ να συμπληρώσω. Ωραίο προιόν και πρέπει να ήταν και οικονομικό. Κρίμα γιατί νομίζω έχει καταργηθεί, δεν το έχω δει πουθενά τώρα τελευταία.
Ένα στοματικό διάλυμα που μου σύστησε η οδοντίατρος μου είναι το PLAC AWAY Thera Plus. Έκανα καθαρισμό στα δόντια μου και για να κρατήσω την πέτρα όσο πιο μακριά γίνεται για περισσότερο διάστημα μου είπε να πάρω το συγκεκριμένο. Το πήρα από φαρμακείο και δεν περιέχει οινόπνευμα. Προφανώς θα έκανε δουλειά, δεν είδα κάποια διαφορά για να πω την αλήθεια και ήταν και ακριβούτσικο απ'ότι θυμάμαι.
Μου τελείωσε το TRADITION&PLEASURE Ocean Spa System Firming & Anticellulite Gel with L Carnitine. Όνομα σιδηρόδρομος!! Ένα προιόν για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας με καφείνη, όπως τα περισσότερα δηλαδή. Ήταν όντως καλό και η επιδερμίδα μου το απορροφούσε στο πι και φι. Παρατήρησα το δέρμα μου αρκετά πιο λείο καθόλη τη διάρκεια που το χρησιμοποιούσα και έκανε πολύ καιρό για να τελειώσει. (Τιμή : 9,20 ευρώ)
Τελείωσα πέντε δειγματάκια από τη VICHY Aqualia Thermal Fortifying & Soothing 24hr Hydrating Care. Μου άρεσε πάρα πολύ, ελαφριά, ενυδατική και με υπέροχο διακριτικό άρωμα. Τέλεια βάση για το μακιγιάζ μου. Θα την αναζητήσω σίγουρα.
Για το τέλος δυο προιόντα μακιγιάζ. 
Τελείωσα τη RADIANT Super Lash Mascara που την είχα και στα αγαπημένα του μήνα Απριλίου. Πολύ καλή μάσκαρα με τρίχινο βουρτσάκι. Δίνει έντονη καμπύλη στις βλεφαρίδες και αρκετό όγκο. Επίσης το χρώμα της είναι έντονο μαύρο.
Το L'OREAL True Match Concealer σας το είχα δείξει στα αγαπημένα Φεβρουαρίου αν δεν κάνω λάθος. Υπέροχο concealer, λεπτής υφής αλλά με πολύ καλή κάλυψη. Δίνει πολύ φωτεινό αποτέλεσμα κάτω από τα μάτια. Είναι καλύτερο και από το concealer της RADIANT που μέχρι πρότινος ήταν το αγαπημένο μου. Θα το ξανατιμήσω σίγουρα. (Τιμή : 13,50 ευρώ)
Αυτά ήταν όλα τα προιόντα που έφτασαν στο τέλος τους προς το παρόν και η ολοκληρωμένη άποψη μου γι'αυτά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου