a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

LOVE GAME TAG

Ένα Tag που με έκανε η MarwMew από το blog http://marwmew.blogspot.gr/.
Το συγκεκριμένο tag έχει όμως και κάποιους κανόνες.
1. Να αναφέρεις την κοπέλα που σε έκανε tag
2. Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
3. Να γράψεις 5 επιπλέον δικές σου ερωτήσεις, ώστε να τις απαντήσουν οι κοπέλες που έκανες tag
4. Να κάνεις tag 10 κοπέλες
Και πάμε για τις βασικές ερωτήσεις...
1. Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς (υλικά ή άυλα)
    Το αγόρι μου
    Την οικογένεια μου
    Τα ταξίδια
    Το shopping
    Το διάβασμα
2. Γράψε 5 πράγματα που μισείς
    Τις κατινιές
    Τα ψέματα
    Την κακία
    Τις κατσαρίδες
    Να πειράζουν τα πράγματα μου
3. Γράψε 5 πράγματα που σου λείπουν
    Η αδερφή μου που μένει σε άλλη πόλη
    Η αθωότητα των παιδικών μας χρόνων
    Όταν ήμουν μικρή έτρωγα ότι ήθελα και δεν έπαιρνα γραμμάριο, μου λείπουν αφάνταστα εκείνες οι εποχές...αχ και βαχ!!
    Τα χρόνια προ κρίσης
    Κάποιοι φίλοι που πλέον μένουν μακριά
4. Γράψε 5 ευχές για το 2014
    Να είναι καλύτερο από το 2013
    Να συνεχίσω να είμαι όσο ευτυχισμένη είμαι και τώρα
    Να έχω την υγεία μου
    Να με περιβάλλουν λιγότερο μίζεροι άνθρωποι
    Να συνεχίσω να έχω δουλειά
5. Γράψε 5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα
    Να με αγαπάνε όσοι αγαπώ
    Να ταξιδέψω στην Ταυλάνδη και στην Αμερική (και γενικά παντού, δεν θα με χαλούσε!!)
    Να φτάσω μέχρι τα βαθιά γεράματα χωρίς αρρώστιες
    Να κάνω μια ευτυχισμένη οικογένεια
    Να είναι καλά όλοι οι δικοί μου άνθρωποι
Και τέλος οι ερωτήσεις από το blog της MarwMew
1. Έχεις σχέση και αν ναι πόσο καιρό;
    Έχω, εδώ και 3,5 χρόνια.
2. Αν μπορούσες να είσαι ένα οποιοδήποτε αντικείμενο τι θα ήθελες να είσαι;
    Αεροπλάνο, για να ταξιδεύω παντού!!
3. Αν έπρεπε για την υπόλοιπη ζωή σου να φοράς μόνο 2 χρώματα ποια θα διάλεγες;
    Σίγουρα μαύρο, μάλλον και άσπρο.
4. Ποιο είναι το πιο αγαπημένο σου πράγμα που θα μπορούσες αν γινόταν να το φοράς κάθε μέρα;
    Τζιν παντελόνι οπωσδήποτε.
5. Αν ήσουν μουσικό είδος ποιο θα ήσουν;
    Λαικό, μην σου πω και σκυλάδικο!!
Οι δικές μου ερωτήσεις που θα απαντήσουν οι κοπέλες που θα κάνω tag είναι οι εξής:
1. Αν έπρεπε να χρησιμοποιείς μόνο ένα προιόν μακιγιάζ ποιο θα ήταν αυτό;
2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο;
3. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου στίχος, είτε από τραγούδι, είτε από ποιήμα;
4. Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 20 χρόνια από τώρα;
5. Ποιο είναι το επάγγελμα των ονείρων σου;
Ελπίζω οι κοπέλες που θα κάνω tag να μην το έχουν κάνει ήδη.
1. THE BEAUTY DIARIES
2. elielizaeli
3. Maria's Beautiful World
4. to make-up MOU
5. FFF <3 FAMILY <3 FASHION <3 FOOD
6. Our Walking Closet's Secrets
7. Koueen
8. Makeup by Natasha V
9. Everything about beauty and makeup
10. Drugstore and Bargain Lover

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου