a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

TMI TAG - Too Much Information TAG

Επιτέλους σήμερα ένα tag post που σίγουρα όλες ξέρετε. Πρέπει να είμαι από τις τελευταίες που το κάνω. Πάμε να ξεκινήσουμε με τις ερωτήσεις κορίτσια γιατί είναι πάρα πολλές.
1. Τι φοράς
    Ασπρόμαυρη ριγέ ζακέτα, μαύρο μπλουζάκι και τζιν σκούρο μπλε παντελόνι.
2. Έχεις ερωτευτεί ποτέ
    Εννοείται....Μόνο μια φορά; LOL
3. Είχες ποτέ κάποιον απαίσιο χωρισμό
    Όταν ήμουν 17 χρονών η τότε ''κολλητή'' μου τα έφτιαξε με το αγόρι μου πίσω από την πλάτη μου(!!). Φυσικά το έμαθα, χωρίσαμε, αλλά αυτό που με πείραξε πιο πολύ ήταν η προδοσία της φίλης-φίδι....
4. Πόσο ψηλή είσαι
    1,70
5. Πόσα κιλά είσαι
    63 kg
6. Έχεις κάποιο tattoo
    Ναι, μια νεράιδα στην πλάτη μου και θέλω και άλλα!!
7. Έχεις piercing
    Κλασικά, στα αυτιά και στη μύτη
8. Αγαπημένο ζευγάρι της επικαιρότητας
    Δεν έχω αγαπημένο ζευγάρι, ίσως οι BRANDGELINA.
9. Αγαπημένη σειρά
    The Game Of Thrones
    Άντε να ξεκινήσει η τέταρτη σαιζόν, δεν αντέχω άλλο να περιμένω!!
10. Αγαπημένο συγκρότημα
      Μέλισσες
11. Κάτι που σου λείπει
      Η αθωότητα των παιδικών μας χρόνων....
12. Αγαπημένο τραγούδι
      Τα λόγια απλά δεν υπάρχουν....
      ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΤΡΑΠΗ - ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ
13. Πόσο χρονών είσαι
      30
14. Τι ζώδιο είσαι
      Το καλύτερο!! Άκου ερώτηση....Τοξότης
15. Τι ψάχνεις στο σύντροφο σου
      Αγάπη, κατανόηση και χιούμορ.
16. Αγαπημένη φράση
      Δεν είναι η αγαπημένη μου αλλά το λέω συνεχώς και για τα πάντα....Ανυπέρβλητο!!
17. Αγαπημένος ηθοποιός
      Σε υποκριτική μου αρέσει πολύ ο Morgan Freeman αλλά από ομορφιά ο Jared Leto, κουκλί ζωγραφιστό!!
18. Αγαπημένο χρώμα
      Μου αρέσουν όλα τα χρώματα γενικώς, αλλά νομίζω πιο πολύ το μπλε.
19. Δυνατή ή slow μουσική
      Και τα δυο, αναλόγως την περίσταση.
20. Που πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη
      Στον καναπέ μου, αγκαλιά με μια κουβερτούλα και ακούω μουσική.
21. Πόση ώρα σου παίρνει για να κάνεις ντους
      Αν εννοεί να λουστώ, να βάλω μάσκα, να ξυριστώ, να κάνω απολέπιση κτλ, τουλάχιστον 30 λεπτά. Αν εννοεί απλό ντους μόνο 10 λεπτάκια.
22. Πόση ώρα σου παίρνει για να ετοιμαστείς το πρωί
      45 λεπτά και μαζί με το πρωινό 1 ώρα.
23. Έχεις πάρει ποτέ μέρος σε καυγά
      Να λογομαχήσω έντονα ναι, αλλά να μαλλιοτραβηχτώ οχι (ακόμα)!!
24. Τι σου αρέσει στο χαρακτήρα του άλλου
      Να είναι ειλικρινής και να τα λέει "έξω από τα δόντια", να έχει πολύ και καλό χιούμορ.  
25. Τι δεν σου αρέσει στο χαρακτήρα του άλλου
       Δεν αντέχω τις γυναικείες κατινιές με τίποτα όμως και τη μιζέρια. Προτιμώ να πεθάνω παρά να ακούω γκρίνιες και κλάψες.
26. Ο λόγος που ξεκίνησες το blog
      Μου αρέσει πολύ να παρακολουθώ video και blog από άλλες κοπέλες και είπα να το κάνω και εγώ.
27. Οι φόβοι σου
      Οι αρρώστιες και οι κατσαρίδες.
28. Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις
      Το ''Πάμε πακέτο'' την περασμένη Πέμπτη.
29. Η τελευταία φορά που είπες σε κάποιον σ' αγαπώ
      Πριν από λίγο στο αγόρι μου.
30. Τι σημαίνει το όνομα του blog σου
      Λοιπόν το όνομα του blog μου είναι cream and treat που σημαίνει κρέμα και θεραπεία. Έψαχνα κάτι που να κάνει ομοιοκαταληξία και τελικά δεν το πέτυχα, αλλά το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ όταν το σκέφτηκα. Μέρες έσπαγα το κεφάλι μου.
31. Τελευταίο βιβλίο που διάβασες
      Το σπίτι των σκιών της Χρησιίδας Δημουλίδου.
32. Το βιβλίο που διαβάζεις τώρα
      Με λένε Ντάτα της Λένας Μαντά.
33. Τελευταία σειρά που είδες
      Κάτω Παρτάλι, για πολύ γέλιο λέμε!!
34. Το τελευταίο άτομο που μίλησες
      Με το Στάθη, το αγόρι μου.
35. Τι σχέση έχεις με το άτομο που έστειλες τελευταία φορά μήνυμα
      Είναι η υπεύθυνη μου στη δουλειά.
36. Αγαπημένο φαγητό
      Κοτόπουλο σε όλες τις εκδοχές.
37. Μέρη που θέλεις να επισκεφτείς
      Βασικά παντού θέλω να πάω αλλά αν έπρεπε να διαλέξω, Ταυλάνδη και Αμερική.
38. Τελευταίο μέρος που ήσουν
      Στη δουλειά μου.
39. Έχεις κάποιο κόλλημα
      Με το internet γενικώς, είμαι με τις ώρες στο laptop.
40. Ποια είναι η τελευταία φορά που φίλησες κάποιον
      Εχτές το βράδυ το αγόρι μου.
41. Ποια είναι η τελευταία φορά που σε προσέβαλλαν
      Αρκετές φορές στη δουλειά μου, ούτε καν θυμάμαι. Αμόρφωτες πελάτισσες, το χειρότερο είδος.
42. Αγαπημένο γλυκό
      Ταρτάκια, κοκ και μακαρόν!! Πεθαίνω....
43. Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο
      Οχι, αλλά θα ήθελα πολύ να μάθω να παίζω βιολί. Καημό το έχω, αλλά που χρόνος....Μα ακούστε μελωδία, δεν είναι τέλειο;
      BUDDHA BAR
44. Αγαπημένο κόσμημα
      Δεν τρελαίνομαι για κοσμήματα, αλλά αυτή η μόδα με τα statement κολιέ μου αρέσει πολύ.
45. Τελευταίο άθλημα που πήρες μέρος
      Ξάπλα με τα δυο πόδια επάνω στο τραπέζι!! LOL
46. Τελευταίο τραγούδι που τραγούδησες
      ΤΟ ΦΙΔΙ - ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ, το άκουσα στο ραδιόφωνο και μεράκλωσα!!
47. Αγαπημένη ατάκα όταν στην πέφτει κάποιος
      Δεν μου αρέσει να μου την πέφτουν, θέλω εγώ να διαλέγω τα θύματα μου!! Είμαι λίγο αντράκι σε αυτό το θέμα (και σε άλλα πολλά). Αλλά αν συμβεί, δεν μου αρέσουν οι στάνταρ ατάκες, θέλω να μου μιλήσει φυσιολογικά και με χιούμορ.
48. Την έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ
      Ποτέ δεν χρησιμοποιώ τον ίδιο τρόπο προσέγγισης.
49. Η τελευταία φορά που έκανες παρέα με κάποιον
      Στη δουλειά με τις συναδέλφους το πρωί.
50. Ποιος θα ήθελες να είναι ο επόμενος που θα απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις
      Επειδή δεν είναι δυνατόν να μου απαντήσετε σε όοοοοολες αυτές τις ερωτήσεις θα ήθελα να διαλέξετε μια και να μου απαντήσετε στα σχόλια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου