a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

My Morning Routine - Τι Προιόντα Χρησιμοποιώ Κάθε Πρωί

Γεια σας κορίτσια μου!!
Σήμερα θα σας δείξω τα προιόντα που χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο, κάθε πρωί για τον καθαρισμό και την περιποίηση του προσώπου μου.
Ξεκινάμε με το υγρό σαπούνι καθαρισμού που είναι το GARNIER Essentials Gel Καθαρισμού με Εκχύλισμα Σταφυλιού για Αποτοξίνωση (κανονικές ή μικτές επιδερμίδες). (Τιμή : 5,10 ευρώ)
Είναι από τα αγαπημένα μου γιατί αφήνει το πρόσωπο μου καθαρό, λείο και δροσερό. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετές συσκευασίες και μάλλον θα συνεχίσω αφού αφαιρεί πολύ καλά και το μακιγιάζ.
Αμέσως μετά για να τονώσω την επιδερμίδα μου ταμπονάρω το πρόσωπο μου με ένα βαμβακάκι εμποτισμένο με τη NIVEA Λοσιόν με Άλγη Ωκεανού για Ματ Όψη (μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες). (Τιμή : 5,70 ευρώ)
Αυτή τη λοσιόν την αγόρασα για πρώτη φορά και κατά τη γνώμη μου είναι μόνο για λιπαρές επιδερμίδες, καθώς αφήνει εντελώς στεγνό το πρόσωπο μου. Μάλλον δεν θα την ξαναγοράσω.
Ευτυχώς είχα πάρει τη DIADERMINE Hydratant Protecteur PH 5 με Βιταμίνη Ε και Προβιταμίνη Β5 (ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες) που είναι αρκετά πλούσια ενυδατική κρέμα ημέρας και έτσι ταίριαξαν μια χαρά μεταξύ τους. (Τιμή : 6,90 ευρώ) 
Ο συνδυασμός τους είναι πολύ πετυχημένος και μου αρέσει που απορροφάται αμέσως. Συνήθως το χειμώνα επιλέγω πιο πλούσιες κρέμες για το πρόσωπο μου γιατί παρουσιάζω ξηρότητα στα μάγουλα λόγω κρύου.
Και τέλος για τα μάτια χρησιμοποιώ τη L'OREAL Triple Active Eyes που είναι μια ενυδατική κρέμα ματιών για τα πρώτα σημάδια του χρόνου. (Τιμή : 8,50 ευρώ)
Επίσης καταπολεμά μαύρους κύκλους και πρηξιματάκια.
Τη συγκεκριμένη την αγοράζω τακτικά τα τελευταία 3 χρόνια με μικρές παρασπονδίες κατά καιρούς, αλλά είναι η τελευταία φορά, καθώς έκλεισα τα 30 και σκοπεύω να πάρω πιο δραστικά μέτρα!!
Αυτά λοιπόν είναι όλα, θα ακολουθήσει post με την περιποίηση νυχτός και τι χρησιμοποιώ για να αφαιρώ το μακιγιάζ.
Φιλάκια!!

2 σχόλια: